Vitamini za lepši izgled kože

Poslednih godinu dana sve više sam se zainteresovala za dravu ishranu. Smanjila sam unos štetnih a povećala unos zdravih namirnica, i primetila da mi koža mnogo bolje izgleda. A kako nam je proleće sve bliže, sve više će biti svežeg voća i povrća koji nam mogu pomoći da nam koža bolje izgleda. Zbog toga Vam danas pišem o vitaminima koji su najbolje za našu kožu.


Vitamin A

Vitamin koji uklanja bore. Čest je sastojak raznih krema i losiona. Pored bora pomaže i protiv drugih nesavršenosti kože, kao što su tamne mrlje, sužava pore i uklanja bubuljice. Preporučuje se korišćenje uveče jer se topljiv na suncu. 
Nedostatak vitamina A dovodi do zadebljanja kože, ljuštenja, isušivanja i pojavi akni i ekcema.
Najviše vitmina a ima u šargarepi, grašku, kelju, brokoliju, papaji, breskvi i pomorandži.


Vitamin B

B vitamin je idealan za suvu i osetljivu kožu. Hidrira kožu, vraća prirodnu vlažnost i stvara zaštitni sloj koji čuva kožu od iritacije. Vitamin B je odličan i za kosu i za nokte, a njegov nedostatak izaziva opadanje kose, suvu i oštećenu kosu, kao i tanke i lomljive nokte.
Vitamin B najviše ima u kupusu, brokoliju, belom luku, karfiolu, spanaću i u bananama.



Vitamin C

Ovaj vitamin je odličan u borbi protiv starenja kože i često se nalazi u kremama i serumima za tu namenu. Veoma efikasno zateže opuštenu kožu. Pored toga uklanja staračke i fleke od bubuljica. Sličan je kao i vitamin A pa se nebi trebalo koristiti preko dana. 
Vitamina C najviše ima u citrusnom voću, kiviju, ananasu, papaju, paprici, kelju, spanaću, karfiolu i grašku. 




Vitamin E

Pogodan je za suvu kožu. Oporavlja oštećenja na koži nastala od UV zračenja i pomaže koži da izgleda mladalački. Zbog toga se vrlo često može naći u kremama i serumima. Najvažiniji je sastojak okoloočnih krema. Uskoro ću Vam više pisati o ovom vitaminu i o ampulama koje ja koristim.
Najviše ga ima u kiviju, avokadu, praziluku, brokoliju i cvekli.




Vitamin K

Ovaj vitamin je veoma čest sastojak korejskih preparata za negu kože. A poznato je da su oni neprikosnoveni po tom pitanju. K vitamin se koristi protiv modrica i uklanja tamne kolutove oko očiju i smanjuje nadutost. Pored ovoga koristi se i za druge probleme na koži kao što su ožiljci, akne i popucali kapilari. 
Najviše ga ima u zelenom povrću kao što je kelj, spanać i kupus.


Pored voća i porvća ovi vitamini se mogu naći i u zitaricama, uljima, mlečnim proizvodima, životinjskim...
Kombinujte različito voće pa čak i povrće, pravite razne šejkove, smoothie, voćne salate... Time zamenite slatkiše i sokove. Internet je pun različitih recepata za zdrave smoothie, sladolede i pudinge. Hranite se zdravo i Vaša koža će izgledati lepše a i osećaćete se bolje. 



7 коментара:

  1. Super post! Nikada zapravo nisam razmišljala na ovakav način o vitaminima i stvarno sam puno toga saznala. Moja je koža suha i osjetljiva tako da ću početi više konzumirati vitamin B <3
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj post, zajedno sa slikama su me toliko motivisale da odem i napravim sebi neku voćnu salatu. Jako koristan i kvalitetan post. Svaka čast <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Jako korisntan post! I ja često pravim razne voćne salate, tako da si me upravo podsetila da nampravim jednu! Zapratila sam te, uzvrati ako zeliš Odlični postovi,u ovom sam se poistovetila sa tobom. Yapratila sam te, pa ako želiš uzvrati!
    https://magicnisvetlepote1.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. If you need any help related Window Password Recovery Support then you can Call +1-833-430-6109 for Reset your Windows 10 local account password.
    Remove Windows 10 forgotten password without login
    How to Bypass Windows 10/7/8 Password without Resetting or Disk
    Reset Forgotten Windows 10 Password
    NT Password Reset For Windows 10/8.1/8/7
    Reset your Windows 10 local account password

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.