Bioten maska za lice

Pozdrav drage moje devojke! U današnjem postu vam pišem o Bioten maki za lice. Ovom maskom se prvi put susrećem sa Bioten proizvodima, za koje sam čula da su odlični.
 U poslednje vreme sve više koristim maske za lice. Dopada mi se što za samo desetak minuta naprave veliki učinak, hidriraju kožu i ujednače.

Ovu masku ste već videli u postu šta sam dobila za 8. mart. Koristila sam je par puta, što je dovoljno da se stekne utisak. 
Bioten maska za zatezanje lica dolazi u tubi od 40ml. Na Lilijevom sajtu videla sam da je cena ove maske oko 230 dinara.
Proizvođač na pakovanju navodi: Maska za zatezanje kože lica sadrži 100% prirodni ekstrakt nara, koji je poznat po svojim antioksidantnim svojstvima i LIFTINTENSE koji momentalno zateže kožu lica. UPOTREBA: Naneti u debljem sloju na čistu kožu, iybegavajući predeo oko očiju. Ostaviti da deluje 10 minuta, ukloniti višak pomoću blazne, azati isprati mlakom vodom. Dermatološko testirano. Bez parabena i parafina. 
Prvi put kada sam je nansila dopala mi se. Međutim kako sam je više nanosila tako mi je koža sve gore i gore izgledala nakon nje. Da zateze kožu, da zateže, ali po meni nekako neprijatno. Tekstura maske je veoma masna, zbog toga sam mislila da će pored zatezanja kože da odlično hidrira kožu. Ali nažalost nije tako. Koža nakon skidanja jeste zategnuta ali nekako iscrpljena i dobije neprirodan sjaj. Pokušala sam da je držim duže, međutim isto. Koristila sam je sa sodom bikarbonom kao piling, soda bikarbona lepo klizi, ali opet taj sjaj i istakne svaku flekicu, što se ne dešava kada koristim samo sodu bikarbonu. 

Pored ove maske postoje još dve. Žuta- sa uljim, za lepši ten, i zelena- sa zelenim čajem i zelenom glinom za čišćenje. Pre nedelju dana sam ih tražila u Liliju ali ih nije bilo. Nadam se da će uskoro doći, jer želim da ih isprobam. 

Da li ste koristile Bioten maske? Kakvi su utisci?

Kontakt:
kikabeautyblog@gmail.com
Instagram:
@kikabeauty_blog
Facebook:
Kika Beauty

10 коментара:

  1. Bas steta sto ova maska nije bas tako odlicna, meni se cinila super, ali poslije ovoga je definitivno necu isprobavati :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se cinila super, i miris je predobar, ali nazalost mi ne odgovara 😕

      Избриши
    2. I meni se cinila super, i miris je predobar, ali nazalost mi ne odgovara 😕

      Избриши
  2. Nisam imala priliku isprobati ovu masku za lice. Baš steta što ti ova maska nije radila posao kakav bi trebala. Inace odlicno napisan post!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam ni ja isprobala masku, ali da možda svima različito deluje, žao mi je što tebi nije odradila posao! ❤❤ Inače veoma zanimljiv post! ❤


    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Probala žutu sa arganovim uljem i koristim, odlična mi je. Baš mi lepo hidrira kožu,ne zateže ništa, super je, a kad mi lice izgleda umorno, nekako ga ova maska baš osveži. Preporuke!

    ОдговориИзбриши
  5. Microsoft Office is a group of programs, including Word, Excel, PowerPoint, Outlook and others. You might get this error when you start the Office on your PC. Before you try any of the resolutions, it's important to make sure that Office is fully up-to-date. If you still get "stopped working" errors after installing Office updates, Call Microsoft Support Number 1-833-430-6109 for Fix Microsoft Office problems in Windows.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.