Šta sam dobila za 8. mart?

Kao što u naslovu posta vidite danas Vam pokazujem šta sam od kozmetike dobila za 8. mart. Pored ovih poklona dobila sam još, ali bi bilo glupo da pokazujem, jer se radi o novcu  i donjem vešu.
Radujem se ovim poklonima, jer su mi stvarno potrebni i rado ću ih koristiti. 
Počinjemo od kose, u pitanju je Kallos Keratin maska. Koristila sam je pre par godina i bila mi je odlična. A pošto sam u prethodnim postovima navela da mi se kosa zasitila kokosovog ulja i postala previše suva. Potrebno mi je nešto što će mi pored onog Velnea balzama o kome sam pisala dodatno nahraniti kosu. Ukoliko se niste susretali sa ovim preparatima. Kallos je kompanija koja pravi odlične preparate za kosu. Preporučujem Vam da probate. Može se naći u nekim manjim parfimerijala ili na pijaci. Cena je oko 300 dinara za 1000ml.

A sada prelazimo na lice, a tu pripada Bioten maska za lice. Nikada do sada nisam koristila Biotenove proizvode, nadam se da će mi se dopasti. Kada je budem ispobala pisaću Vam svoje utiske. Na internetu sam pronašla da pored ove od nara koju ja imam postoje još dve vrste od zelenog čaja i sa uljima. Maska dolazi u tubi od 40ml i prelepo miriše. Pokušaću da nađem i ostale.

Pored ove maskice dobila sam i Golden Rose City Style maskaru. U prošlom postu pisala sam o Cat Walk maskari koju sam obožavala, ali potrošila, pa sam zbog toga dobila ovu ljubičastu da isprobam. Raduje me što je plastična četkica jer one prelepo rasčešljaju i daju volumen trepavicama. Znam da se ova maskara može naći u Liliju, a cena joj je sigurno ista kao i Cat Walk a to je oko 230 dinara.



Na Instagramu ću Vam pokazati i sandalice koje sam dobila. (link na kraju posta)

Šta ste vi dobile za 8. mart?


E-mail for business :
kikabeautyblog@gmail.com
Followe me on Instagram:







8 коментара:

  1. Jao super :) Ja sam dobila svijet i parfem od decka :)

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Drago mi je sto si ovom napravila post. Vrlo je zanimljiv. Ja sam dobila ružu za 8 mart. Proizvodi su jako zanimljivi.

    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post. Dopada mi se Golden Rose maskara, jesi je probala? kakva ti je?:)

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ne postoji proizvod od biotena koji mi nije odgovarao :D Pogledaj moj blog ako zelis i zaprati me ako ti se svidi :* http://svetlepotebyandjela.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.