Golden Rose City Style maskara

Ćao drage moje devojke!  
Za danas sam Vam spremila jedan malo kraći post o jednom poklonu koji sam dobila za 8. mart. Ovoga puta je to o Golden Rose maskari. U potrošenim prozvodima videli ste Golden Rose maskaru ali samo u narandžastoj boji, koja mi je bila odlična. Kao poklon tražila sam ovu ljubičastu.


Razlika između narandžaste i ljubičaste je u izgledu četkice. Obe su sa silikonske samo je razlika u obliku iglica. Obe četkice su super, ali mi je ljubičasta praktičnija jer na jednoj strani su duže iglice a na drugoj kraće. Kraće su za donje trepavice a duže za gornje.
Maskara je u pakovanju od  9ml što je odlična količina, jer joj je rok trajanja  od otvaranja 6 meseci. Što se tiče cene, varira od radnje do radnje od 190 dinara pa sve do 250 dinara.



Maskara se lepo nanosi na trepavicama, ne kruni se i ne slepljuje ih. Oblično ih podiže i izdužuje. Nije potrebno nanositi je u više slojeva. Jedina zamerka je što posle nekog vremena počinje da se razmazuje, ali i to se može rešiti. Zista odlična maskara, preporučujem da probate.



Da li Vam se dopao post? Da li ste nekada koristile ovu maskaru?


2 коментара:

Омогућава Blogger.