Vitamin E ampula za lice

Već duže vreme planiram da kupim ampule vitamina E, ali sve nekako zaboravim. Vitamin E je najsnažniji oksidans, zbog čega se nalazi na vrhu naših saveznika u nezi i regeneraciji kože i kose. Na ove ampule sam naletela sasvim slučajno u lokalnoj kućoj hemiji.



Ampule su pakovane u zelenoj kutiji, čiju sliku nažalost nisam mogla da pronađem. Na kutiji je bio samo natpis vitamin E. U jednoj kutiji dolaze 20 ampula. Kupuju se na komad, cena po komadu je 20 dinara. Količina jedne apule dovoljna je za celo lice, vrat i dekolte.

Tekstura ampula je masna, uljana. Lepo se razmazuje. Jedino što mi se ne dopada kod ovih ampila je miris, jak i malo neprijatan.

Pre prvog nanošenja amlpula uradila sam piling i držala masku pa tek nakon toga stavila ampulu. Taj način mi se uopšte nije dopao. Jer mi je maska dovoljno hidrirala kožu da je dodavanje vitamina bilo previše. Sijala sam kao božićna jelka ;)
Drugo nanošenje je bilo uspešnije. Ovoga puta sam nakon malo jačeg pilinga nanela ampulu. Lepo je upila. Koža nakon toga je dosta mekša na dodir, ujednačenija. Od kako koristim ove ampule bubuljice mi uopšte nisu izlazile, čak ni u onim danima.Ublažile su mi sitne borice između ogrva i oko usana. Nanosim ih jednom nedeljno, smatram da je to sasvim dovoljno da nahrani kožu.  Preporučujem korišćenje vitamina E u nezi kože. 

Nadam se da Vam se post svideo. Pišite mi u komentarima da li ste nekada probale ampule za lice? Koje? Kakvi su utisci o njima?

1 коментар:

  1. IF you need any help regarding Zip Password Recovery then Call toll Free +1-833-430-6109 and their expert will provide you Recover deleted ZIP account.
    How to Open Password Protected ZIP File without Password
    How to Unlock Zip File Password without Wiping Data
    How to Open Password Protected ZIP File on Windows/Mac/Android
    How to Remove the Password from a Zip File

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.