SILISPONGE - Silicone Makeup Sponge

Verovatno ste na instagramu videli puno videa u kojima devojke stavljaju puder slilikonskim sunđerčićem. Zbog toga sam odlučila da naručim jedan i uverim se da li je stvarno tako dobar kao što se vidi na videu.

Ovaj sinđerčić naručila sam sa AliExpressa, kao što ste mogli videti u jednom od prethodnih postova. Cena je bila oko 0,60 dolara.

Sunđerčić koristim već mesec dana. U početku mi se nije dopao. Puder se uopšte nije lepo razmazivao i blendao, već  je ostajao na koži u pečatima. Ali sam i dalje nastavila da ga korisitm i sada mi se dopada. 
Koristim ga kada mi je potrebna veća pokrivna moć pudera, sva količina pudera koju nanesete na njega  ostaće na koži, jer ovaj sunđerčić ne upija puder kao običan beauty blender. Puder se nanosi blagim tapkanjem po koži a ne razmativanjem jer tako stvaraju fleke. Potrebno je malo više blendanja nego sa beauty blenderom. Njime nanosim puder samo na obrazima jer je na nosu veoma nezgodno. Tvrd je i ne prilagođava se neravninama kao običan sunđerčić. 

Mislim da je ovo odlična stavar za one devojke koje vole potpunu pokrivnu moć pudera, ovo će im pomoći da raznesu i lepo ublendaju puder. 

Da li ste koristile silikonski suđer? Kakvi su utisci?

U sledećem posu pisaću o četki za čišćenje lica koju sam takođe naručila sa AliExpressa i koja me je oduševila.

2 коментара:

  1. Zanimljiva recenzija. Koliko vidim utisci su podeljeni. S obzirom da mi je vazno da mi puder na licu bude full coverage, moracu da porucim ovaj sundjercic i isprobam ga :)


    FRAULEIND.BLOGSPOT.RS

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.