Beauty trikovi koje često koristim

Sve češće na blogovima viđam ovakve tipove postova. A da bih razbila malo monotoniju postova o utiscima o raznim proizvodima. Odlučila sam da napišem par beauty trikova koje često koristim.



Na prvom mestu bi stavila jedan koji najčešće koristim. A to je da umesto kamenog ili pudera u prahu, kao puder za setovanje koristim najobičniji takl ili bebi puder. Odlično setuje predeo ispod očiju ali i celo lice kada je potrebno. Ranije sam ga nanosila najpufnastijom četkom, ali lepše izgleda kada se nanese mokrim beauty blenderom. Njime se talk lepo stopi sa kožom i ne izgleda praškasto.



Sledeći trik je sa kremom za lice. Ovo u zadnje vreme često koristim a to je da kremom za lice skidam šminku. Ranije je moja sestra tako skidala šminku i skoro sam se setita, pa hajde da pobam. U te svrhe koristim Multiactiv kremu sa vitaminom e i aloe verom. Odlično skida sve od šminke, lice nije isušeno. Naravno nakon skidanja šminke umijem se i nanesem krenu. I ako imam masnu kožu lica, ovakav mestod skidanja šminke mi nije dodatno umasnio lice, čak naprotiv koža izgleda mnogo negovanije i mekša je na dodir.



Pošto već neko vreme puštam svoje obrve da rastu, jer sam ih pretanko isčupala. Bilo mi je ppotrebno nešto čime ću ih nakon češljanja učvrstiti, nešto kao vosak. Setila sam se sapuna, na njemu nanela malo ružine vodice kako bi se rastvorio i četkicom za obrve nanema malo sapuna na obrve. Potrebna je veoma mala količina. Uz pomoć sapuna obrve će celog dana stalati na mestu. Umesto sapuna možete koristiti i balzam za usne.



Ukoliko vam je kosa previše suva, oštećena, slaba i stalno se mrsi, imate problem sa naelektrisanom kosom. Taj problem možete rešiti stavljanjem malo balzama ili kreme za ruke na vrhove kose. To ćete uraditi tako što ćete vrlo malu količinu kreme ili balzama rasmazati po prstima, dok jos nije skroz upilo prođite prstima kroz kosu. Nemojte nanositi na teme već samo od polovine kose prema krajevima, zadržavajući se najviše na krajevima. Ovaj trih veoma često koristim jer je moja kosa veoma tanka i lako se mrsi, ovo mi pomaže da mi se kosa ispravi i nemam potrebe da koristim presu.



Osušio Vam se ajlajner ili ga kao ja ne koristita a za neki make up look vam je porteban. Iskoristite Vašu maskaru, nekom tankom i preciznom četkicom uznete malu količinu maskare i nanesete umesto ajlajnera.

Nadam se da Vam se post dopao. Pišite mi da likoristite neke od ovih trikova? Ili napišite neki Vaš beauty trik ;)

5 коментара:

  1. Ovo za obrve mi je idealno. Nisam znala da se to moze koristiti. Ja ih "fiksiram" sa crnom maskarom, jer su mi obrve crne pa se maskara ne primjeti toliko.

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moje su dosta svetle, pa sam morala da nađem nešto što ne ostavlja boju :) :*

      Избриши
  2. Odlična ideja za post ♥ I ja nekad skidam šminku sa kremicom i super je :)
    Pratim te :)
    http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. WinZip products provide several ways for you to quickly and easily send Zip files as email attachments or share them as a link.
    If you are unable to compress file and facing a problem when using WinZip then call toll free number +1-833-430-6109 ZIP Helpline Number.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.