2u1 Četka za čišćenje lica

Zdravo devojke!
 Kao što sam u prethodnom postu navela danas pišem o četki za čišćenje lica.

Četku sam naručila sa AliExpressa. Cena joj je bila oko 3,60 dolara. Bila je na nekom sniženju. 

Ranije sam za čišćenje lica koristila sunđerčić iz Oriflame. On mi se činio kao nešto najbolje za lice, dok mu se sada nikada ne bih vratila. 

Četka je izrađena od čvrste bele plastike, ima postolje kako bi je lakše cuvali. Postoje u dve boje, moja je sa rozim delom dok postoji i sa plavim. Ima dve strane za čišćenje lica. Jedna je sa sitnim dlačicama, mekane su i guste. Dok je sa druge strane silikonska četkica sa kratkim dlačicama.
Bela strana, sa sitnim dlačicama je za svakodnevno čišćenje lica jer je nežna i neće izgrbati lice. Roze strana, silikonska četka namenjena je za piling lica. Podseća na Ebelin silikonsku četku.

Trenutno je koristim sa Dove sapunom. U potrazi sam za nekim gelom koji dobro čisti lice ali ga ne isušuje. Ukoliko znate neki, predložite mi :)
Stranu sa sitim dlačicama korisitm uveče nakon skidanja šminke. Dok piling stranu koristim do dva puta njedeljno. Nije mi potreban neki  jači piling jer i četka sa sitnijim dlačicama uradi blagi piling tako da je koža posle umivanja nežna, mekana i čista. 

Preporučujem ovu četku jer je stvarno odlična i za svakodnevno čišćenje lica i pored toga ima i stranu za piling tako da u jednoj spracici dobijate dve. 
Pišite mi u komentarima da li Vam se dopao post? I da li koristite četke za čišćenje lica? 
Do sledećeg posta, ćaaoooo!!!

Нема коментара:

Омогућава Blogger.