Prirodna maska za lice sa AHA kiselinama

U više postova navela sam da imam problem sa hiperpigmentacijom na licu, odnosno sa flekicama od bubuljica. Ranije je taj problem bio veći jer nisam podnosila kada mi izađe neka bubuljica. U poslednje vreme nemam problem sa bubuljicama i koristim razne kreme i prirodne maske za uklanjanje flekica. Danas pišem o jednoj koju od skoro koristim. A to je maska od hibiskisa i šipka.

Korisitla sam maske sa kamilicom, nanom, zelenim čajem ali nikada mi nije palo napamet da bi hibisus i šipak pomobli da otklone moj problem. Hibiskis i šipak u sebi sadrže voćne kiseline zbog toga imaju kiseli ukus kada se piju bez zaslađivača. Za ovu masku su potrebne po jedna kesica čaja od hibiskusa i čaj od šipka. Ja samm koristila kesice čajeva jer nigde nisam pronašla priroddne čajeve, ali i ovi su mi dosta pomogli. Naravno prirodni bi bolje odradili posao. 

Priprema se veoma jednostavno samo pomešate ove dve kesice čaja i preko njih kap po kap dodajete destilovanu vodu ili ružinu vodicu. Prvi put kada sam koristila masku stavila sam ružinu vodicu dok drugog puta destilovanu, lice je mnogo lepše izgledalo posle kombinacije sa ružinom vodicom. Kada pokvasite čaj ostavite neki minut da čaj pusti kiselinu. Nakon toga nanosite masku. Možete nanositi samo na problematične delove a možete i na celo lice, neće škoditi. 


Maska ostaje na licu dok se u potpunosti ne osuši. Ukoliko tokom držanja maske osetite peckanje, ne brinite, to je znak da maska radi svoj posao. Nakon sušenja masku skidate mlakom vodom. Nema potrebe za utrljavanjem i pilingom jer su kiseline već to uradile. Nemojte se plašiti da će vam ostati crvena boja na licu, neće. Koža će biti malo svetlija, ujednačenija i glatka. 

Dva do tri sata nakon skidanja maske nemojte nanositi kremu. Nakon toga nastavite sa svojom negom lica. Masku je preporučljivo nanositi uveče, jer se nakon tretmana sa voćnim kislinama ne oreporučuje izaganje suncu. Ukoliko baš morate nanestite kremu sa visokim zaštitnim faktorom. 
Nastaviću da jednom nedeljno da koristim ovu masku, jer se stvarno dobro pokazala. Flekice su sada jedva vidljive, nadam se da ću ih se u potpunosti rešiti.

Нема коментара:

Омогућава Blogger.