Alverde Beauty & Fruity maska za lice

Ponovo maska za lice. U posednje vreme obožavam da ih koristim. Naočito voćne i osvežavajuće kao ova Alverde Beauty & Fruity sa limetom i jabukom. 

Maskica dolazi u pakovanju od 2x7ml, što je namenjeno za dva nanošenja. Međutim, ja sam masku podelila na 4 nanošenja.
Proizvođač na pakovanju navodi da je ovo maska za normalnu i mešovitu kožu. Sadrži aktivno jedinjenje cinka i prilikom redovne upotrebe pomaže u normalizaciji sebuma i time doprinosi čišćenju kože. Dragocena voćna voda u kombinaciji sa ši puterom, prirodnim maslinovim uljem, kakao puterom i suncokretovim uljem iz organske proizvodnje neguje kožu. Bez sintetičkih boja, mirisa, konzervanasa. Bez sastojaka na bazi mineralnih ulja.
Upotreba: Naneti masku na očišćenu kožu i ostaviti 10 minuta da deluje. Ostatke maske na kraju nežno umasirati. 
Sastojci maske:

Gore u tekstu navela sam da sam masku podelila na 4 korišćenja, zbog toga što je količina jedne kesice previše jer koža ne može skroz da upije, i kada se ostaci utrljavaju koža ih ne upije nego se samo razmazuju. Sa manjom količinom koža odlično upije i nema ostataka. Koža nakon upijanja je meka, glatka, ujednačenija, hidrirana. Tekstura kreme je gelasta tako da je pogodna za moju masnu kožu. Miris maske je osvežavajući, što mi se veoma dopada. Nastaviću da je koritim. 
Da li ste koristile ovu masku?

5 коментара:

  1. Do sada sam samo koristila Baleinu crnu masku i od Farmasi neku peel off.
    Nisam se susretala do sada sa Alverde maskom, ali nastojati ću da je isprobam.
    Odličan post <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Do sada nisam koristila maske za lice, nekako imam jako cisto i ljepo lice pa mi nisu bile ni potrebne. Ova maska mi se cini jako zanimljiva. Zainteresirala si me za nju. Odlican post i recenzija ovog proizvoda.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. WinRAR is an amazing chronicle supervisor. It can reinforcement your information and decrease the measure of email connections, decompress RAR, ZIP and different records downloaded from Internet and make new documents in RAR and ZIP record group.
    You can look on the web or download any best RAR Password Recovery recoups passwords for RAR files made with WinRAR, RAR or some other RAR-good programming. Or on the other hand you may Call toll free +1-833-430-6109 for Change RAR Password Help. With 24X7 help administrations, you will get total help with 100% fulfillment.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.