EMPTIES #1 | POTROŠENI PROIZVODI #1

Prvi put na blogu pišem o potrošenim proizvodima. Nadam se da vam se dopadaju ovakvi postovi. Moram riznati da volim da čitam ovakve postove, da bih čula misljenje o raznim proizvodima. Da nne odugovlačim nego da krenemo.Nema puno stvari da nebi ovaj post bio dugačak. Sve je uglavnom za telo, ima i za kosu.



Orea shower gel- mnogo mi se dopada ovaj gel. Odlično peni, ne isusuje kožu, a miris je očaravajući. Tako lepo miriše na voće, miriše na leto, i osvežava. Imate sve preporuke za ovaj gel, odličan je. Cena mu je bila oko 130 dinara.



Orea krema za ruke- dobila sam je uz gel za tuširanje. Malo je pakovanje taman za u torbu. Vitaminska krema za ruke obogaćena ekstraktom brusnice i bademovim uljem. Nakom upijanja ruke su meke, nežne i prelepo mirišu. Ovo je pakovanje od 30ml, ali postoji i  u pakovanju od 100ml.



Diplona šampon- koristila sam ga i ranije, definitivno njbolji šampon, najbolje mi opere kosu. Kosa posle njega se ne masni kao sa ostalim šamponima. Ali nažalost zbog slabe kose ne smem često da koristim jake šampone. Cena šampona je oko 400 dinara, ali se često može naći u Liliju na sniženju.



Mamma & baby bebi ulje- pisala sam post o ovim proizvodima, ko želi da pročita utiske može pogledati ovde. A ja ću samo ukratko reći da mi se dopada ovo ulje, lepo neguje kožu. Cena ulja je 180 dinara, često je na sniženju i tada je 140 dinara.



Garnier mineral- definitivno najbolji dezodorans koji sam ikada probala. Miriše osvežavjuće, ubija sve neprijatne mirise. Ne ostavlja bele tragove na crnoj odeći, niti žute na beloj. Ma odličan je, preporučujem devojkama. Cena je 320 dinara.


To bi bilo sve za ovaj post. Sledeći očekujte u ponedeljak.

Pozdrav :)



Нема коментара:

Омогућава Blogger.