NEW IN #2

Ponovo novi proizvodi. Pre nekoliko dana dobila sam par proizvoda, i odlucila da prve utiske podelim sa vama.


Prvi put sam se susrela sa Aura kozmetikom. Na početku mogu reći da sam odusevljena velikom paletom nijansi. Uzela sam Aura Cover me tečni puder u najsvetlijoj nijansi 101 Alsbaster. Mislila sam da ć mi biti svetalo, ali nije, baš je u mojoj boji. Puder dolazi u crnom pakovanju od 30ml. Ovaj puder ima jaku pokrivnu moć i 20 spf. Nanosila sam ga samo jednom i mogu reći da je odličan, nanosila sam ga malo dobro je pokrio moje flekice. Jedino što mi se ne sviđa kod ovog pudera je miris, ne mogu da objasnim kakav je, ali je za moj nos malo neprijatan.



Sledeće od Aure je korektor Correct me. Puder dolazi u staklenom pakovanju od 7ml. Čitala sam i slušala dosta recenzija o ovom korektoru, u kojima su rekli da spada u rang najboljih korektora. Međutim meni se nije baš dopao, i nije mi baš prikrio podočnjake. Ili sam ja malo korektora stavila ili su mi peviše izraženi podočnjaci. Nadam se da će mi se dopasti nakon više korišćenja. Planiram da uzem i njihov hajlajter za koji isto kažu da spada u rang najboljih.




Sledeće je od Golden rose a to je lak za nokte. Lak je iz serije ICE CHIC i u bloju 40. Pakovanje je od 10,5ml. Četkica je mekana i velika i lak se veoma lepo nanosi. Nije potreban drugi sloj za intenzivnost boje, sasvim je dovoljan jedan. Ali ja imam naviku da uvek stavljam dva sloja, nekako duže traje lak.



Nadam se da vam se dopao post, i da će uskoro biti još HAUL postova. Ja ih obožavam!


Pozdrav :)


Омогућава Blogger.