Botanica ANTISEPTIC cream

Obećala sam u novim proizvodima da ću o nekima da pišem utiske posle dužeg korišćenja. I evo, u ovom postu pišem o utiscima o Botanica ANTISEPTIC kremi.  Botanica kozmetika je proizvedena u Srbiji, tačnije u Nišu, a proizvodi je Hemanis. Koji pored Botanica kozmetike proizvode i parfeme, proizvode za negu usana, za negu noktiju itd.



Antiseptic krema dolazi u beloj kutiji od 150ml. A cena nije uopšte velika, samo 140 dinara.
Proizvođač na pakovanju navodi da je krema sa uljem kamilice, koji dubinski čisti i neguje kožu, održava vlažnost ćelija i štiti kožu od štetnih uticaja spoljašnje sredine. Tekstura kreme je bela, pomalo providna, kada se nameže ne ostavlja nikakav trag, koža je veoma brzo upiije.



 Kremicu sam prvenstveno kupila zbog ulja kamilice koje sadrži i Botanica antiacne krema koja mi je odgovarala, ali nikako ne mogu da je pronađem. Mogu da kažem da se nisam pokajala što sam kupila ovu kremicu, odlično neguje i hidrira kožu, brzo upija. Baš kao i malopre ponenuta krema.
Mazala sam je svakog dana, dva puta dnevno, ujutru i uveče. I odlično mi je odgovarala i kao noćna i kao dnevna krema. Nije mi izazvala nikakve iritacije, niti bubuljice. Baš mi je odgovarala. Ali ipak postoji jedna mana, nije velika, ali želim da pomenem. A to je miris. Jako miriše kamilica i to mi malo smeta.  Pored ove Anticeptic kreme planitam da kupim i propolis, koristila sam je pre nekoliko godina i bila mi je ok. Pa zbog toga planiram da je ponovo uzmem.



Pozdrav :) 



Нема коментара:

Омогућава Blogger.