Kako temeljno očistiti lice

U nekom od prethodnih postova napisala sam da ću svakog ponedeljka, srede i petka izbaciati post. Međutim zbog ispita nisam napisala post u petak, ali nadoknadiću to.
Danas u ovom postu pišem tome kako, od skoro, čistim svoje lice. Kao što svi znaju, najbitnije je čišćenje lica uveče. Jer se preko dana na licu nakupi dosta bakterija i prljavštine, koja prouzrojuje razne alergije i bubuljice. Zbog toga obavezno pre spavanja očistite lice.



Devojke koje se šminkaju pre čišćenja treba skinuti šminku. U te svrhe mogu se korititi micelarne vode, mleka za skidanje šminke, vlažne maramice ili kokosovo ulje. Nakon skidanja šminke sledi čišćenje lica. Za to se mogu koristiri rayni sapuni, pene, glovi. Ja od skoro koristim Dove Gentle Exfloating sapun. 


Ranije sam koristila glicerinke i bebi sapune. Glicerinski je sasvim ok u te svrhe, dok je bebi sapun previše agresivan, i dosta je isušivao moju kožu. Od kada koristim ovaj sapun lice mi je bas lepo higrirano i mekano. Nakon njega ne koristim kreme, što mi bas odgovara. Sapun u sebi sadrži plava zrnca koja rade piling. Zrnca se uopšte ne osećaju kada se sapun nanese na koži, ali rade odličan posao. Urade tako dobar piling, a da to ne ostite. Oduševljena sam ovim sapunom. Pored ovog sapuna čitala sam da je dosta dobar i Dove sapun sa uljima, žute boje, i sa krastavce. Cena Dove sapuna je bila 85 dinara.


Ukoliko sam tog dana imala šminku na licu, uz ovaj sapun koristim i Oriflame sunđer za čišćenje lica. Imam ga već duže vreme, tako da nisam sigurna da li ga i dalje ima u ponudi. Ovaj sunđer se odlično ponaša sa bilo kojim sapunom. Na slici je suv, pa je zato skipljen i krut, ali se u dodiru sa vodom omekša. U kombinaciji sa ovim Dove sapunom čine odličnu kombinaciju. Cena sunđerčića bila je 95 dinara. 

Pozdrav :)

Омогућава Blogger.