Velnea BB cream

Bila sam protivnik toniranih krema i BB krema. Milslila sam da su totalno nepotrebne, jer ne daju nikakvu prekrivenost, a kao kremu možate naneti svoju dnevnu kremu
Potpuno slucajno sam došla do ove BB kreme, pisala sam u postu  New in beauty.
Velnea je Lilijeva robna marka, koja ima dosta dobrih proizvoda, kao što su mleka za telo, regeneratori za kosu,, labela itd.



Dosta više uopštenosti, sada ću pisati o Velnea BB kremi. Krema se proizvodi u bojama NUDE i BRONZE. Moja je u boji NUDE. Kupljena je na nekom sniženju i koštala je oko 250 dinara. I u pakovanju ima 50ml.
Na poleđini proizvoda piše: Učinite vašu kožu savršenom i trenutno je zaštitite koristeći multifunkcionalnu BB kremu koja objedinjuje sve korake dnevne nege u jednom proizvodu.
  • Ujednačava ten odmah nakon nanošenja i pojačava sjaj i blistavost kože.
  • Prikriva manje nesavršenosti i ublažava sitne bore.
  • Štiti kožu od UVA+UVB zračenja.



Ono što me je najviše oduševilo kod ove kreme je miris nežan i jak, kakve ja volim. Međutim krema me nije posebno oduševila. Kada se nanese jedan sloj, nema nikakve pokrivenosti, čak imam utisak da se nepravilnosti još više vide i koža se mnogo sija. Nakon drugog sloja situacija se pomalo menja, nepravilnosi su manje vidljive.  Primetila sam da kada se cetkom nanosi nema ni tu malu pokrivnu moć, dok je sa prstima situacija drugačija. Par puta sam je nanosila kao podloga za šminku, i mogu reći da se u te shrhe najbolje pokazala. Puder ima veću trajnost. 
Ukoliko imate čisto i blistavo lice, bez nepravilnosti, i tražite neštoo jeftinije za svaki dan. Ova krema može biti vaš izbor. 

Pozdrav :)


Нема коментара:

Омогућава Blogger.