NEW IN #1 - Lilly

Volim da čitam haul postove, zbog toga sam odliučila da i ja krenem da pišem takve postove.
Ova kupovina se desila kroz neplanirano. Otišla sam sa dečkom do Lilija da bih proverila da li je stigao Golden Rose puder koji planiam da kupim. Pošto nažalost nije stigao, počelaa sam da razgledam ostale proizvode. Čisto da vidim da li ima nešto zanimljivo.
Pošto je moj dečko išao iza mene i sve što sam ja gledala on stavljao u korpu. Kada sam videla šta radi, tražila sam da vrati sve to. Jer ne želim da mi on kupuje. A njegov odgovor je bio "treba ti za blog". Nakon toga nisam više ništa pipnula. :D
Većinu proizvoda nisam nikad probala, tako da je ovo i post o prvim utiscima.




1. Velnea BB krema - Ovo je prva BB krema koju sam probala. Uzela sam u boji NUDE. Mislim da postoji još i bronze. Probala sam je jednom i mogu reći da se lepo razmazuje, brzo upija i nije mnogo masna. Cena je bila oko 250 dinara.
2. C-THRU Black Beauty dezodorans - njega sam ranije koristila. Sada koristim takvu gel za tušianje. Volim jake parfeme i ovaj mi se jako sviđa. Planiram da ga nosim u torbi. Cena je bila oko 300 dinara.
3. Labello Cherry shine - ovo labelo prelepo miriše. Ovo mi je dečko sam uzeo, jer voli da labelo ostavlja crveni trag na mojim usnama. Cena labela je oko 130 dinara.
4. Botanica Antiseptic krema - ona nije kupljena u liliju već u lokalnoj prodavnici. Kupila sam je jer ima isti sastav kako i Anti-acne krema. Koja mi pomaže oko bubuljica u PMS-u. Cena je bila 140 dinara.
Uskoro ću pisati opširno utiske o ovim proizvodima.

Pozdrav :)

Нема коментара:

Омогућава Blogger.