My make-up routine

Ovo je prvi post sa novim imenom bloga. Nekako mi se ovo više sviđa. :D
Danas želim da vam pokažem moju rutinu šminkanja, jer ja obožavam da čitma ovakve postove i da gledam ovakve videe. Neki će možda reći da premalo šminke koristim, ali ja smatram da je ovo sasvim dovoljno za svakodnevno šminkanje.Pa da krenemo!!!



Kao podlogu pre pudera već neko vreme koristim Botanica anti-acne kremu o kojoj sam pisala. Nakon nanošenja kreme Impala tečni puder mešam sa Avon Light Moisture kremom, jer ne volim efekat maske na licu. Količinu pudera i kreme prilagodim trenutnom stanju lica, jer mi se ponekad kapilari na nosu više vide.
Pošto imam izrazito masnu kožu lica za fiksiranje koristim Golden rose puder u kamenu u broju 6, pored njega ponekad koristim običan bebi puder.
Kada završim sa licem prelazim na obrve. Obrve popunjavam Classics olovkom za obrve i izblendam četkicom. Pošto nisam neki ljubitelj senki i alajnera. Na ocima sama nanosim maskaru.. I ako imam baš duge trepavice, volim da kombinujem maskare i da ih izdužim još više.
I to je bila moja svakodnevna make-up rutina, retko kada stavljam jaču šminku jer kao što sam već navela to ne volim.


Pozdrav :)

Нема коментара:

Омогућава Blogger.