L`Oreal Ture Mach foundation

Pored Impala tečnog pudera počela sam da koristim i L'Oreal Ture Mach, kojim nisam specialno oduševljena.




Puder dolazi u staklenoj flašici od 30ml sa pumpicom. Što mi se dopada.
Tekstura pudera je dosta redja od Impalinog, i pokrivna moć malo slabija.

Lepo se razmazuje četkicom, ne skida se lako. Naravno posle nekog vremena da, i to u pečatima. Što je veliki minus. Pored toga ima neke blage šljokice sto je užasno za devojke koje imaju masnu kožu, jao ja, jer lice još više sija. Čak i posle pudera za matiranje

Koristila sam ga i samostalno ali vrlo često sam ga mešala sa dnevnom kremom, jer želim samo da ujednačim ten. 
Definitivno nisam zadovoljna ovim puderom, mislim da bi mnogo bolje odgovarao devojkama sa suvom kožom.


Pozdrav :)

Нема коментара:

Омогућава Blogger.