Lilly body & hand lotion

Nakon brzog i nezdravog mršavljenja, do 10 kilograma za mesec dana, koža na stomaku mi se dosta opustila. Naravno nije to toliko strašno i ne vidi se toliko, ali kad se pipne oseti se opuštena koža. Vežbe dosta pomažu oko toga, a jedna od najvažnijih stvari je nega i hidratacija kože. Hidratacija je važna kako bi koža bila dovoljno elastična. Tada sam na raznim forumima čitala da je treba mazati, običnim mlekom za telo, uljima, losionima, kremama. Ali pošto sa mlada ne bi trebalo da koristim kreme za zatezanje, jer one sadrže Q10 koji koža sama proizvodi, a kad bih koristila koža bi prestala da ga proizvodi i nakon prestanka korišćenja koža će ponovo opustiti.

U ranijim postovima navela sam da koristim Mamma & baby ulje, koje mi dosta pomaže. Ali kako se koža nebi zasitila tog ulja morala sam da menjam. Pa tako s vremena na vreme koristim i Lilly Kokos losion. Pa da krenemo malo o njemu.


Losion dolazi u pakovanju od 300 ml, po ceni od 175 dinara. Pakovanje je čvrsto i nešto što mi se dopada je pumpica, pomoću koje možete lepo odrediti količinu koja vam je potrebna. Na pakovanju piše da hidrira kožu, ostavljajući je svilenkasto meko, i ne preporučuje se upotreba na koži lica. Namenjen je za ruke i telo. Ja sam ga koristila i za jedno i za drugo. Mogu reći da losion mnogo jako i lepo miriše, upija brzi i stvarno ostavlja kožu mekom. Kada sam ga dobila mislila sam da je malo masniji ali nije. Postoje jedna, hajde da kažemo mana, je što kada želite da ga zatvotite morate da pretisnete pumpicu do kraja i da okrenete u stranu, a tom prilikom izadje velika količina proizvoda. Ukoliko vam je potreban losion koji lepo miriše i dobro hidrira a pritom je i jeftin probajte ovaj. Pored ovog od kokosa postoje još i od morskog bilja, kakkao i shea puterom i bobicama


Pozdrav :)

Нема коментара:

Омогућава Blogger.