Golden Rose Cat Walk mascara

I ako imam duge i guste trepavice, volim da ih još više produžim. Volim tefekat veštačkih trepavica. Zbog toga kombinujem više maskara. Pored Imala maskare  koristim i Golden Rose Cat Walk maskaru. Cat walk maskara je u narandžatom pakovanju, pored nje postoje još i u zelenoj, žutoj i ljubičastoj boji. 


Maskara je u pakovanju od 9ml, ali mogu reći da se sporo troši. Ima silikonsku četkicu koja je, kako proizvodjač navodi, specijalno dizajnirana i jedinstvena, koja pruža pun volumen i definisane trepavice sa izuzetno crnim finišom. Ja volim silikonske četkice jer mi lepo raščešljaju trepavice, dok kod četkica koje su od dlaka mi se samo slepe trepavice. Zbog toga ovu maskaru koristim na poslednju. Ostavlja jaku crnu boju, što mi se dopada, jer su mi trepavice plave. 
Maskara se može naći u manjim parfimerijama, u Liliju je nisam videla. Cena joj je 230 dinara. 





Pozdrav :)


Нема коментара:

Омогућава Blogger.