Kallos-silver reflex shampoo (Go Go Purple shampoo)

Imam prirodno plavu kosu, tamno plavu. Koja tokom leta posvetli na šiškama, što je mene mnogo nerviralo. Pa sam odlučila da krenem sa farbanjem kose. Moje prvo farbanje je bilo u prvoj godini srednje škole. Tada sam htela da imam braon kosu i imala sam samo nedelju dana. Jer mi se nije dopalo. Nakon nekog vremena ponovo sam imala želju da se ofarbam ali u plavo. Tada sam izvukla svetlije pramenove i dugo vremena sam tako nosila.
Kao što si znamo ove sada se nosi siva boja kose. Pa tako i ja želim da imam sivu kosu.
Ali pošto sam pre par godina imala problem sa opadanjem kose (zbog preteranog korišćenja prese) i imam veoma tanku i slabu kosu, ne smem da kosirtim blanš. Jer će mi uništiti i ovo malo što imam. Pre mesec dana ofarbala sam kosu tehnikom balayage u pepeljasto plavu boju. Ali imam problem i sa zutim pigmentom.
Dugo sam tražila sredstvo koje će mi uništiiti taj zuti pigment. Na internetu sam pronašla da se može ukloniti ljubičastim šamponima. Istraživala sam koji šampon najbolje uklanja zuti pigment. Tada sam saznala za Kallos silver šampon (Go Go Purple shampoo).


U toj recenziji sam pročitala da je ovaj šampon veoma dobar. Našla sam ga u lokalnoj prodavnici po ceni od 119 dinara. Naravno odmah sam ga kupila jer i ako mi se ne dopadne neć biti velika šteta.
Pakovanje je zanimljivo. Dopada mi se što nije kao običan šampon, u flasici, već u tubi kao mleko za telo.Dolazi u pakovanju od 200ml, i sporo se troši. Tekstura šampona je gusta, pomalo ljigava. Na pakovanju piše da se koristi na mokroj kosi i da se drži 2 minuta.
Prodavačica mi je rekla da ga obavezno pre korišćenja pomešam sa običnim šamponom u razmeri 1:1, jer ću u suprotnom biti ljubičasta. Prvog puta sam tako uradila i nije bilo nikakve razlike u boji od pre pranja. Kasnije sam ga koristila samostaalno. I mogu reći da treba da se koristi samo on, da bi imao efekta.
Prvo operem kosu običnim šampon, nakon toga nanesem njega i držim što duže. Što duže stoji na kosi to se više primeti razlika.
Čitala sam da ovakvi šamponi hoće da ukrute kosu. Da hoće, ali posle češljanja kosa bude mekana i prava, što je veliki plus jer ne moram da koristim presu.
Sve u svemu ovaj šampon je odličan protiv zutog pigmenta. Definitivno ću nastaviti da ga koritim.

Pozdrav :)

6 коментара:

  1. Js sam htela malo vise da te pitam o ovom samponu, posto se razmisljam da ga kupim, farbam se u plave-silver nijanse, ali zbog narandzastog pigmenta ima tu zutila :D, i juce odem do frizerke i ona mi opere kosu sa ovim samponom i vidim ogromnu razliku ali najvise na delu gde je vec bila posvetljena znaci nije mnogo uradio na delu pri korenu ali sam se ja farbala pre dve nedelje. Pa se razmisljam da ga kupim, ali mi treba malo vise informacija tipa da li kao sa obicnim samponom mogu tri puta da operem kosu sa njim u toku jednog pranja, i da li prakticno mogu da predjem samo na koriscenje njega, koliko je potrebno da stoji na glavi u toku jednog samponiranja da se vidi razlika, posto obicni sampon ne ostavljam nesto dugo, i da li ima isti efekat i na one farbe koje su bele bez tog srebrnog u sebi? Hvala ti puno :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj šampon sam koristila ranije, bio je ok. Ali sam pronašla bolji.
      Pisala sam na blogu o njemu. Radi se o Blond Time silver šamponu. Dosta je jači od ovog Kallos. Cenovno je sličan ovom. Ja ga kupujem u lokalnim prodavnicama kućne hemije. Ali se može naručiti i sa sajta Online kozmetika.U tom postu napisala sam načine na koje sam ga nanosila i koji ima najviše efekta. Nemoj ga koristiti umesto običnog šampona. Ja ga jesam tako koristila ali dosta osuši kosu.
      Pokušaj sa Blond Time, i javi utiske.
      :*

      Избриши
  2. Da li možete da mi kažete da li u Beogradu postoji prodavnica u kojoj mogu da pronađem Blond Time Silver šampon, ili je jedini način poručiti preko neta ?

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nažalost ne znam, nisam iz Beograda. Ja ga kupujem u prodavnicama kućne hemije, ali viđala sam ih i po lokalnim prodavnicama.

      Избриши
  3. Da li se kosa opere prvo obicnim samponom i balzamom pa se onda koristi silver sampon.?

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.