Classics Brow Pencil

Kako su se trendovi menjali tako su se i izgled obrva menjao. Nekada su se nosile veoma tanke obrve, dok su poslednjih nekoliko godina postalo popularno iscrtavanje i podebljivanje obrva.
Postoje dva načini za Iscrtavanje obrva a to su uz pomoć senke i olovke.

Danas Vam pokazujem olovku kojom ja iscrtavam svoje obrve. A to je Classics olovka za obrve. Moja je u nijansi 407, nisam sigurna ali mislim da pored ove postoje još četri nijanse. Cena ove olovke je 170 dinara. I može se naći samo u manjim parfimerijama.




Što se tiče pigmentacije olovke sam zadovoljna, sasvim solidno iscrtava obrve. Na olovci postoji četkica kojom prvo ocešljam svoje obrve a kasnije kada nanesem olovku četkicom je izblendam.
Međutim u poslednje vreme sam primetila da je počela da se suši, zbog čega se često lomi.

Posle dužeg korišćenja sam primetila da su obrve počele da mi opadaju, pa sam jedno vreme prestala da je koristim. Skoro sam se opet vratila njoj i za sada nisu opet opale. Naravno možda opadanje nije bilo iizazvano ovom olovkom.
Sve u svemu, olovka nije loša. Čak je mnogim devojkama u mojoj okolini odgovarala, nisu imale nikakva loša iskustva sa njom.



Pozdrav :)




Нема коментара:

Омогућава Blogger.