Beauty made easy lip balm

Labelo je proizvod koji svaka žena ima, neka i više njih. Ono je nezaobilazno u ženskoj torbi. Zbog toga želim da Vam pokažem i kažem utiske o labelu koje ja uvek nosim sa sobom.




Beauty made easy sam dobila od dečeka na poklon. Zato je uvek u mojoj torbi.
Pakovanje je slatko, mat, okruglo, kao loptica za stoni tenis. Dolazi u pakovanju od 4,5g, moje je svetlo roze i miriše na žvake.  Postoje još i tamno roze, žuto i plavo.




Proizvođač kaže da hidrira usne i pruža dugotrajnu nežnost i mekoću.
Što se mene tiče hidratacija je solida, usne su posle upijanja meke. Nisam imala neki veliki problem sa usnama da bi Vam mogla reći da li je dobar za baš ispucale usne.
Ukoliko volite da skupljate labela preporučujem da ga kupite jer je zanimljivo, mali i slatko i naravno prelepo miriše.


Pozdrav :)

Нема коментара:

Омогућава Blogger.