Very healthy cream products

Kao što je već svima poznato Lilly ima svoje robne marke. Jedna od njih je Veoma zdrava krema. Koristim već neko vreme njihove proizvode tako da Vam mogu reći svoje utiske o njima. A to su Veoma zdrava krema za problematičnu kožu i labelo.





Pošto nemam problematično lice, a bubuljice mi izlaze samo u onim danima, tražila sam kremu koju bi nanosila isključivo na bubuljice a ne na celo lice. Na internetu sam čitala dosta dobrih komentara o ovoj  kremici pa sam oblučila da probam.





Kremica za problematičnu kožu dolazi u tubici od 15ml, sa aplikatorom za preciznije nanošenje. Struktura kreme je gusta, bele boje. Rok trajenja joj je 3 meseca od otvaranja.
Na pakovanju piše da je krema na bazi voćnih kiselina. Nanosi se jednom do dva puta dnevno na problematična mesta.
Kremu sam nanosila po uputstvu. Ali zbog voćnih kiselina nanosila sam je uveče i preko dana kada znam da neću izlaziti iz kuće. Jer voćne kiseline i sunce mogu izazvati bubuljice.
U početku mi kremica nije odgovarala ali sam ipak nastavila da je koristim. Nije baš toliko efikasna, kao što sam čitala, da preko noći bubuljica nestane. Potrebna su dva-tri nanošenja da bi se bubuljica osušila. Sve u svemu nije baš toliko loša, postoje i bolje, ali za cenu od 150 dinara sasvim solidno radi posao.
Postoji jedna velika mana a to je miris, jeste da on vremenom izvetri ali u početku baš iritira.




A sada lebelo kojim sam oduševljena.
Labelo dolazi u pakovanju od 4,5 g. Nema mali rok trajanja kao kremica što je veliki plus. Cena mu je bila 99 dinara.
Tekstura labela je bela i gusta, što se meni dopada jer ne volim kada mi se labela otope. Kada se nanese na usnama ostavlja blagi sjaj. Miris je prelep, mene podseća i na vanilu i na kakao.
Labelo nanosim svaki dan i to više puta. Usne su posle njeg jako dobro hidrirane i meke. Ovo labelo koristim već sedam-osam meseci i nisam ga ni pola potrošila. 

Labelo ću definitivno kupiti opet, što i Vama preporucujem.
Dok sam za kremicu našla veoma dobru alternativu, o kojoj ću pisati u nekom od narednih postova, malo skuplju ali definitivno preko noći otkloni bubuljicu.



Pozdrav  :)

Нема коментара:

Омогућава Blogger.