Botanica antiacne cream

Sve više je mladih osoba koje imaju problema sa bubuljicama i masnom kožom.Zbog toga Vam u ovom postu pišem o kremi protiv problematične kože, koja je meni pomogla. Pa se nadam da će i Vama.Radi se o Botanica antiacne kremi koju proizvodi HEMANIS-Niš.





Krema je gusta i bele je boje. Kada se namaže na licu ostavlja blagi film kojeg koža vrlo brzo upije, nakon čega lice postaje matirano.

Proizvođač kaže da je krema sa uljem kamilice za potpuni tretman mladalačke kože slone pojavi akni i bubuljica. Pomaže ubrzanom uklanjanju postojećih i sprečava pojavu novih akni i bubuljica.
Što mogu da potvrdim. Krema mi je potpuno isušila bubuljice i sprečila izazak bubuljica u onim danima.

Koristila sam je kao noćnu kremu. Međutim, prestala sam jer testiram jedan losion o kome ću uskoro pisati. Naravno nastavila sam da je koristim ali kao kremu ispod pudera, preko dana ispod kamenog a uveče ispod tečnog pudera. Odlično se pokazala u te svrhe, puder se ne skida tako lako.

Cena kremice je oko 150 dinara za 50ml, što uopšte nije mnogo. Može se naći u mail parfimerijama.Meni je ostala još malo, tako da ću uskoro morati da nabavim novu.



Pozdrav :)

4 коментара:

Омогућава Blogger.