How to nurture your nails

Većina ljudi za koliko su gelovi za nokte štetni (ne samo za nokte već i za ceo organizam) zbog toga ih izbegavaju. Ali da bi neko imao duge prirodne nokte mora da ih uredno i pravilno neguje.U ovom postu ću Vam napisati kako ja negujem svoje prirodne nokte da budu dugi i čvrsti.




Prvo što radim kada je nega noktiju u pitanju je da jednom nedeljno utopim svoje nokte u toplu vodu, u koju sam prethodno stavila malo jabukovog sirćeta i sode bikarbone. To će omekšati zanoktice i izbeliti nokte ako su žuti od laka ili od acetona u boji.




Kada su se zanoktice omekšale uzimam gurač za zanoktice i guram ih od nokta. Ovo će učiniti da lak duže traje.
Nemojte nikada zanoktice seći jer one služe da spreče ulazak prljavštine ispod kože.
Kada to završim turpijam nokte, uvek po malo kako bi održavala dužinu. Jer previše dugi nokti mogu da izgledaju ružno.




Nakon svega toga uzimam kokosovo ulje i nanosim ga na zanoktice i ostavim nekih desetak minuta da upije. Kokosovo ulje drži u flasici od kapi za nos, jer mi je tako lakše da uzmem manju količinu.




Posle ulja nanosim kremu na cele ruke i blago prelazim preko noktiju. Ovog puta koristim Orea kremu za ruke sa ekstratom brusnice i bademovim uljem.
Moj savet Vam je da ukoliko imate slabe i lomljive nokte koristite kreme sa aloja verom, jer ona pomaže u učvršćivanju noktiju.




Ostavim kremu da lepo upije i nakon nekih sat vremena lakiram nokte.
Pošto je i dalje lepo vreme i nose se neutralne boje, nokte lakiram Golden Rose lakom  broju 264. Veoma nežna boja, nešto izmedju bež i roze. Mnogo mi se dopada zbog toga ga često nosim.
Nadam se da ću nekom pomoći savetima i da će negovati svoje nokte ovako kao ja.


Pozdrav :)

Нема коментара:

Омогућава Blogger.