KALLOS Banana maska za kosu

Nakon sedam godina farbanja kose u plavo i nakon farbanja kose 3 puta za protklih mesec dana, kosa mi je dosta isušenai i oštećena.
Bilo mi je potrebno nešto što će mi na neki način pomoći oko oštrih i suvih krajeva. Posle dva pakovanja Kallos keratin maske, koja mojoj kosi jako odgovara. Odlučila sam da isprobam još Kallos maski. Ovoga puta izbor je pao na masku od banane.


Maska za kosu sa bananom i multivitaminskim kompleksom. Njeni aktivni sastojci: vitamini A, B1, B2, B3, B5, B6, C, E, maslinovo ulje i ekstraktom banane trenutno hidriraju i čine kosu vitalnijom. Specijalni sastojci štite kosu od toplote ( fena, pegle ) i štetnih spoljnih uticaja. Dubinski hidrira suvu, slabu i neposlušnu kosu čineći je svilenkastom, sjajnom i lakom za oblikovanje.

Kao i sve Kallos maske i ova od banane dolazi u pakovajnu od 1000ml, tektura svih maski je takođe ista, čvrsta i kremasta. Miris maske je fenomenalan, miriše kao da ste na kosi naneli pravu bananu, ostaje na kosi i par sati nakon pranja kose. Cena svih Kallos maski kreće se od 250 do 300 dinara.


Može se koristiti na više načina, kao svaku drugu masku nakon pranja kose ili kao leave in krema, kako je ja najčešće koristim. Nanosim je na opranu kosu u većoj količini, raznosim je na celoj kosi, uvijem u peškir i ostavim 20 do 30 minuta. Nakon toga je ne ispirem već samo očešljam i ostavim da se osušim do kraja.
Ovaj način nanošenja mi se najbolje pokazao, posle čega mi je kosa mekana i glatka na dodir, krajevi više nisu naelektrisani kao ranije. I ako je nanosim na celoj kosi, teme nije masno i ne masti se brže nego ranije.

Što se tiče zaštite kose od toplote nisam neko ko bi mogao više o tome da kaže, jer vrlo retko peglam i feniram svoju kosu. Od kako koristim ovu masku svega dva puta sam osušila kosu fenom i nisam primetila neke promene, kosa je i nakon sušenja mekana i glatka.

Kada uporedim masku sa bananom I masku sa keratinom, o kojoj sam vam pisala (ovde), mogu da kažem da mi se ova više dopada, kako zbog mirisa tako I zbog hidratacije.

Devojke, da li ste koristile ovu masku? Kakvi su vaši utisci?

6 коментара:

  1. Ja sam probala kallosovo pakovanje samo sa bademom i poprilicno sam zadovoljna! Jedna je od boljih maskica za kosu. Divna recenzija draga moja!

    New post is on my blog!
    Visit me, Malefica

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam koristila masku sa bademom, ali isprobaću, odlične su.
      Hvala na komentaru :D :*

      Избриши
  2. Nisam koristila ove maske, ali mi izgledaju zanimljivo, mogla bih probati neku jer mi je kosa u zadnje vrijeme baš oštećena. Odlična recenzija <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam probala Keratin i Caviar,mada mi je Keratin najbolji. ❤
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    I usput pogledaj i komentariši dva poslednja posta,ako nije problem. 😘

    Sara Pokorni

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.