Blond Time silver šampon

 I posle čestog farbanja i pokušavanja farbom da ponovo ublažim crveni pigmen u kosi, farbom nisam uspela da dobijem pepljasti odsjaj. Međutim, Pronašla sam proizvod koji mi se u te svrhe do sada najbolje pokazao radi se o Blond time silver šamponu.
Ranije sam koristila Kallos silver šampon, koji je dosta slabiji od ovog.



Blond Time je brend koji proizvodi proizvode koji su namenjeni plavušama i osobama sa sedom kosom. Pored ovog šampona imaju i farbe u svim plavim nijansama. Posle ovog šampona definitivno moram isprobati i farbu.
Cene ovih proizvoda su dosata niske što se možete uveriti odlaskom na sajt Online kozmetika, preko koga možete naručiti proizvode ovog brenda.

Tekstura šampona je gusta, dosta gušća od običnih šampona koje koristimo na svakodnevnom nivou. Boja šampona je tamno plava skoro crna. Upravo je to znak da će ovaj šampon ukloniti zute tonove.



Nanosila sam ga na više načina.
Tako što sam na ubičajan način prala kosu ovim šampon i ostavila 3 minuta na kosi, kao što proizvođač navodi na pakovanju. Međutim ovaj način nije toliko efikasan kao ostali koje ću navesti.

Sledeći način je nanošenje na neopranu kosu i ostaviti što duže na kosi, više od jednog sata. Na ovaj način šampon blago ublaži žutilo kose.

Sledeći i najefikasniji način je kada se nanosi na mokru kosu. Nanosim ga u većoj količini i ostavim na kosi dva sata a ponekad i duže.
Na ovaj način kosa u poptpunosti izgubi žutu boji i postane siva. Što se meni mnogo sviđa je već duže vreme pokšavam da ublažim žutilo kose i dobiijem sivu boju.

Jedina mana ovih šampona je u tome što oni dosta isušuju kosu. Nakon svakog nanošenja šampona kosu moram dobro nahraniti, tako što nanosim masku u većoj količni. Kosa postaje mekana kao i pre nanošenja šampona.

Moj utisci nakon korišćenja ovog šampona su pozitivni. Kosa ostaje siva, naravno efekat nije trajan kao kada se koristi farba. Ali je odlična zamena za one koje ne žele često da često tretiraju svoju kosu farbama i za one sa sedom kosom.

Da li ste naručilvale sa sajta Online kozmetika? I da li koristite silver šampone?






Нема коментара:

Омогућава Blogger.