Potrošeni proizvodi - februar 2018

Poslednji post o potrošenim proizvodima pisala sam pre godinu dana, iz razloga što nemam naviku da skupljam prazne bočice proizvoda. Ali se skupilo par potrošenih proizvoda, zato sada pišem svoje konačne utiske o njima. Znam da post kasni, ali trudiću se da u buduće to ispravim.



Kallos Keratin maska za kosu - Maska o kojoj sam pisala pre godinu dana, možete pročitati ovde. Ovo mi  je drugo pakovanje. Maska je odlična, hidrira kosu i zaglađuje je. Mada mi je maska sa bananom bolja od ove. Njena cena se kreće od 250 do 300 dinara, kao i sve maske ovog brenda.

Kallos Silver šampon - Pisala sam utiske i o ovom proizvodu,  možete pročitati ovde. Koristi se za isbeljivanje žutog pigmenta u kosi. Koristila sam ga dugo, i bio je odličan za blago izbeljivanje. Međutim, pronašla sam drugi o kome vam uskoro pišem. Njegova cena je bila oko stotinak dinara, ali već neko vreme ga nema, možda su ga povukli iz prodaje.

Popart bademova boja za kosu - Radi se o Still farbi, u čijem pakovanju ne dolazi hidrogen. O polarno plavoj nijansi. Uzela samje kako bih što više posvetlilea kosu, kako bih mogla da se ofarbam u sivo. Koristila sam je sa hidrogenom od 6%. Međutim, nije mi se dopala, kosa mi je nakon ove farbe bila plava, u bukvalnom smislu plava. Boja se nakon nekoliko pranja isprala, ali je boje ipak ostalo na šiškama. Smatram da su ove farbe dobre ako koristite preliv, kako bi samo osvežile boju. Što planiram u narednom periodu da isprobam

Palette Natural color farba za kosu - U nijensi 400. U pitanju je srednje plava boja, međutim boja nije srednje plava već tamno braon. Ali nakon nekoliko pranja isprala se braon boja i srednje plava. Na Ana forumu, pročitala sam da je to generalno problem svih palette farbi, da se boja i neziv ne poklapaju. Miris farbe je mnogo jak, jači od farbi koje sam do sada koritila. Uzela sam je na nekom poustu, koštala je oko 200 dinara.




Avon 3in1 - clenser, toner & moisturiser - Sredstvo za skidanje šminke i čišćenje lica koje mi se jako dopada. Za cenu od stotinak dinara je jako dorbro. Zaista lepo uklanja šminku i ne isušuje kožu. Nije mi izazvao iritacije niti bubuljice. Kada budem u prilici da naručujem iz Avona sigurno ću ga ponovo uzeti. 

Puzzle antibakretiski gel za čišćenje lica - Gel sa salicilnom kiselinom, pomaže oko isušivanja bubuljica. Pomogao mi je oko komedona (zaušenoh pora) o čemu sam vam pisala u postu ovde. Neko vreme sam ga koritila svakodnevno, mada mislim da nema potrebe, kasnije samo kada sam pre toga imala puder. Neću ga ponovo kupovati, jer želim da isprobam nešto novo.

Fitogal Pantenol - Proizvod kog sam brzo potrošila jer sam ga kostistil bukvalno za sve, za negu noktiju, lica, tela, čak sam ga i na koži glave  nanosila. Mogu da kažem da mi se dopada, blag je i koža ga jako brzo upija. U sebi sadrži i ekstakt aloe vere, koju ja jako volim i često koristim i kupujem iznova.

Krauterhof aloe vera gel - Kao što sam već navela proizvod koga iznova kupujem. Kao i pantenol koristim ga bukvalno za sve. Pisala sa recenziju o njemu, ukoliko vas interesuje klik ovdeNanosim ga na lice, telo pa čak i kosu. Ovo je manje pakovanje, od 100ml, uvek uzimam njega jer je malo i uvek mi stojii u neseseru.




Bioten maska za zatezanje lica - Maska koja mi na memente odgovara a na momante ne. Što se tiče zatezanja nema efekata, čak ni hidratacije. Mislim da je ovo jedna od retkih maski koja mi ne odgovara. A ko prati moj blog, zna da obožavam maske za lice i veoma često ih koristim. Nije potrošena do kraja, ali nema svrhe da je još čuvam jer je sigurno neću korititi. 

Golden rose Cat waltk maksara - Maskara o kojoj sam pisala recenziju. Radi s o maskari sa plastičnom četkicom što ja obožavam. Dobila sam je prošle godine za 8. mart i od tada je iznova kupujem.  Čak sam je dobila i ove godine. Lepo produži trepavice i daje veliki volumen. 

Golden Rose maskara- Stoji u mom neseseru već duže vreme, potpuno se osušila. Ne znam zbog čega je ranije nisam izbacila. Mislim da ih više nema u ponudi. Za razliku od prethodne koja ima pastičnu četkicu ova ima četkicu sa gustim dlačicama, što mojim trepavicama ne odgovara.

Eveline Hydra Detox maska za lice - Moj favorit kad su u pitanju maske za lice. Namenjena je detoksikaciji i hidrataciji. Detaljnije utisko o ovoj maski možete pročitati ovde.

MBeauty maksa za lice - Radi se o mask u obliku msramice. Hladi, umiruje i hodrira kožu, ne kao prethodna ali dovoljno kao neka dodatna hidratacija. Umiruje crvenilo lica i pomaže u isušivanju bubuljica. Cena MBeauty maski je oko 250 dinara, međutimčesto se može naćin na sniženju.





O proizvodima o kojima sam pisala recenzije ostavljala sam linkove u tekstu.

Nadam se da Vam se dopada ova vrsta postova. Ukoliko je odgovor potvrdan ostavite komentar ispod. I da ne zaboravim, obavezno mi napišie da li ste korisitle neke od ovih proizvoda, i kakve su utiske ostavili na Vas?


2 коментара:

Омогућава Blogger.