BIOBAZA- hidratantna krema za lice i telo

10:00
Zdravo dragi moji!
Kao što ste već po naslovu videli u ovom postu pišem o Biobaza hidratantnoj kremi.

Biobaza je Hrvatski brend, u poslednje vreme dosta hvaljen. Zbog dosta pozitivnih utisaka o celom asortimanu Biobaze poželela sam da isprobam nešto od ovog brenda. A  pošto mi je u tom trenutku bila potrebna hidratantna krema, jer su mi obrazi tokom zime jako suvi, odlučila sam da isprobam ovu kremicu.


Proizvođač na pakovanju kaže da je krema namenjena svim tipovima kože, takođe, osobama svih starosnih dobi. Lagana, hranljiva i zaštitna formula pogodna za negu lica i tela, ali i kao podloga za masažu. Dobro se upija i ne ostavlja masi trag. Ne sadrži parabene, sintetičke mirise i boje.  
Detaljni sastojci kreme: 
 Aqua, Petrolatum, Cetearyl, Alcohol, Paraffinum Liquidum, C16-18 Fatty Acid (Olea Europea Oil) Esters, Caprylyl Glicol


Krema dolazi u tubi, što se meni posebno dopada zbog lakšeg doziranja, od 90ml. Cena kreme je oko 250 dinara, ali se često može naćina na akciji u Liliju, gde sam je i ja kupila. 
Sama tekstura kreme je srednje gustine i bele boje. Razmazuje se veoma lako i dosta brzo upija. Moram da priznam da ostavlja blagi masni film na koži koji nakon 30-ak minuta upije. 



Koristim je pre nanošenja pudera i kada primetim da mi je potrebna dodatna hidratacija. 
Hidratacija kreme je jako dobra, što je mene na prvo nanošenje iznenadilo. Mislila sam da će mi samo umastiti lice i zapuštiti pore. Međutim, bilo je skroz drugačije. Odmah nakon nanošenja primeti se da je lice hidrirano, kako koža bolje upija postaje sve više hidrirana i mekša. 
Puder se na kremi jako lepo razmazuje i stapa sa kožom, i ako koristim Aura Cover me puder koji je jako težak. 
Takođe, često je nanosim i na zanoktice gde se jako lepo ponaša i odlično ih hidrira. 

Nadam se da vam se dopao post. Pišite mi u komentarima, da li ste koristili ovu kremu? I kakvi su vaši utisci?
I naravno, predložite mi koje još proizvode ovog brenda da isprobam.

4 коментара:

  1. Divna krema. Nisam čula za nju.
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    Sara Pokorni

    ОдговориИзбриши
  2. Krema je odlična, deluje kao nešto što bi meni odgovaralo. Sigurno ću je kupiti.
    Pratim te ako želiš uzvrati😊
    http://mysweetworld9.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da će ti odgovarati, pogodna je za sve tipove kože.
      Uzvratilaa sam :*

      Избриши

Омогућава Blogger.