FAVORITI - Februar 2018

Nakon dva meseca ponovo post o favoritima. 
Ovoga puta  nema mnogo proizvoda, već sam smo izdvojila one koje do sada nisam spominjala na blogu a koje sam u februaru najviše koristila.


Za početak bih izdvojila proizvode prirodne kozmetike Royal Balm. Proizvode možete naručiti na njihovom sajtu ovde.
Od kako sam ih dobila na isprobavanje koristim ih svakodnevno. Za sada mi se dopadaju i mojoj koži odgovaraju. Priprema detaljnu recenziju svih proizvoda.


Na kosi sam najčešće nanosila Kallos masku za kosu sa mirisom banane. Ranije sam koristila masku sa keratinom ali mi se ova više dopada, i što se tiče mirisa i što se tiče hidratacije. Kosa je hidratantnija i negovanija nakon nanošenja ove maske. Pre nekoliko dana sam pisala o njoj, detaljnije možete pročitati ovde.



Na mom Instagramu mogli ste da vidite da sam ugrabila par Essence prizvoda na sniženju za svega 129 dinara. Od svih prizvoda izdvojio se Essence Camouflage tečni puder. Mislila sam da mi boja neće odgovarati, međutim, odlično se uklapa u moj ten. Uzela sam u nijansi 20 Nude beige. 
Lagane je teksture, za razliku od Aurinog koga koristim već duže vreme, veoma lako se nanosi i četkom i beauty blenderom. Odlično se stapa sa kožom i ne uvlači u pore. 

Na noktima sam najčešće nanosila Twenty One lak za nokte u 23. Pisala sam utiske o ovom laku, ukoliko vas interesuju možete videti ovde. Postojnost laka je neverovatna, na noktima može stajati čak do dve nedelje. 

Nadam se da vam se dopao post.
Ukoliko ste koristile neke od ovih proizvoda, pišite mi kakvi su vaši utisci?

I naravno, koje proizvodi su vaši favoriti prethodnog meseca?


2 коментара:

  1. Divan post,probala sam Keratin i Caviar od tog brenda.
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    I usput pogledaj i komentariši dva poslednja posta,ako nije problem. 😘

    Sara Pokorni

    ОдговориИзбриши
  2. Prekrasan post. Pratim te, nadam se da ces uzvratiti nova sam <3

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.