MBeauty - serum maska za lice

14:14
Zdravo dragi moji!

Danas pišem o maski koju sam na svojoj Instagram stranici pokazala pre par meseci, i zboravila na nju. Jako sam se radovala isprobavanju MBeauty maske jer su dosta hvaljene. Ovo je prava MBeauty maska koju sam koristla, takođe prva maska iz Koreje.
Opredelila sam se za serum masku sa aloe verom, jer obožavam proizvode sa aloe verom, i mojoj koži odgovaraju.


Maska je namenjena umirivanju i hidriranju kože. Sadrži aloe veru, ekstrakt čajevca, salicilne kiseline i kamilice. Po sastojcima koje sadrži može se zaključiti da je namenjena normalnoj, masnoj i mešovitoj koži.  Zbog salilne kiseline koju sadrži ne bih je preporučila suvoj koži.


Nakon samog otvaranja primetila sam da maska ima jako lep i umirujući miris. Sledeće prijatno iznenađenje je to što je sama maramica dosta natopljena serumom.
Sama maska na licu je jako prijatna, oseća se blago hlađenje. Kada se maramica ukloni sa lica, na licu ostaje dosta seruma koga sam umasirala u lice i vrat. Koža nakon upijanja seruma je ujednačena i hidrirana, fleke od bubuljica ublažene. Hidratacija je trajala dosta dugo, što me je jako iznenadilo.
 Crvenilo od ceđenja bubuljica koje sam u tom periodu imala, bilo je dosta umireno. Nije mi izazvala bubuljice, već mi je pomogla oko bržeg zarastanja postojećih. 

Pored ove maske MBeauty kozmetika proizvodi još zanimljivih maski za celo lice ali i za određene delove lica. Pišite mi, da li ste koristili MBeauty maske za lice? Koju mi preporučujete da isprobam?




Нема коментара:

Омогућава Blogger.