Eveline Hydra Detox face mask

Zdravo dragi moji! 
Nije me bilo neko vreme, imala sam dosta obaveza oko ispita, ali to je sada sve rešeno, tako da se vraćam pisanju. 


Za danas sam vam pripremila o Eveline Hydra Detox maski za lice. Koliko sam mogla da primetim ovo je jedna od novijih maskica, pored novih maskica Eveline je izbacio i balzame za usne, što planiram da isprobam.


Proizvođač na pakovanju navodi da Hydra Detox maska - štiti, regeneriše i štiti kožu od isušivanja lineći je glatkom i mekanom. Maska dolazi u kesicama 2x5ml. Cena maske je oko stotinak dinara. 
Detaljni sastojci maske:

Moram da priznam da nisam očekivala neko oduševljenje što se tiče ove maske. Prvenstveno zbog ovog detox u imenu, mislila sam da će mi samo isušiti kožu. Međutim, bila sam pozitivno iznenađena. 


Pre nanošenja maske uradila sam agresivniji piling sodom bikarbonom, kako bih sve nečistoće i mtrve ćelije sa lica skinula, nakon čega mi je lice bilo potpuno crveno i iziritirano. Nanela masku u većoj količini i ostavila je da se potpuno osuši. Jedina mana ove maske je što se teško skida i što isprljate sve oko sebe. Kada sam napokon skinula sve sa lica, koža mi nikada nije bila više hidriranija. Crvenilo je u potpunosti nestalo i koža bila ujednačena i čista.  Nakon korišćenja maske kremu nisam koristila, jer je koža bila dobro hidrirano.
Mogu da kažem da je ovo najbolja maska koju sam do sada probala, čak mi je bolja od Balea noćnih maski sa hijaluronskom kiselinom, koje su svi hvalili.

Posle odušeljenja nakon korišćenja ove detox maske, definitivno moram da isprobam i ostale. Što i vama preporučujem. Ukoliko ste već probali ove maske, pišite mi u komentarima, kakvi su vaši utisci?




1 коментар:

  1. You have collection of great products. I suggest you to buy a ready made online store from CBC Business Brokers. These beauty products can sell like anything, locally as well as globally.

    Best of Luck.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.