Prvi utisci o novim proizvodima #2

Zdravo svima i dobro došli u moj novi post! 

U jednoj od poseta Lilly drogeriji kupila sam par proizvoda za negu kože. Svi su brenda Vzk čije proizvode često kupujem. Prvi proizvod je CC krema. Trenutno je akcija za kupovinu ove kreme, drugu u istoj ili drugoj nijansi možete kupiti za 1 dinar. Iskoristila sam ovu akciju i po ceni jedne kupila i sebi i sestri. Čitala sam da je jako lagana i lepo se stapa sa kožom, upoređuju je sa dosta skupljim cc kremama.

 


Koristila sam je svaga jednom, jer se ja retko šminkam i zato mi je bilo i potrebno nešto što nije previše teško na licu jer imam veliki problem sa porama. Nanosi  se vrlo lako i brzo se se izjednačava sa kožom. U prvom trenutku sam mislila da će mi biti tamna i ako sam uzela svetliju nijansu. Daje lep sjaj koži, prirodan. Ne oseća se na licu. Njena cena je 319 dinara.

I drugi Vzk proizvod je hidratantna krema koju i sada koristim. Dopada mi se ova krema i o njoj planiram poseban post. Na deklaraciji piše da je može koristiti bilo koji tip kože, ali je nebih preporučila masnom tipu. Njena cena je 255 dinara. 



Zeleni vosak za  hladnu depilaciju. U pretodnom postu o novim proizvodima videli ste da sam kupila aparat za topljenje voska. I ako sam uz njega dobila dve patrone kupila sam još jednu. Ovu sam kupila u prodavnici kućne emije kao aparat. Cena ove patrone bila je 119 dinara. 

Trake za depilaciju, kupljene u Alexandar Cosmetics. U pakovanju ima 50 traka, što je sasvim dovoljno za depilaiju kod kuće. Postoje i pakovanja od po 100 traka ali mislim da je nepotrebno. Cena traka je 149 dinara, postoje još vrsta traka i cene variraju. Iskreno, nisam primetila neku razliku što se tiče traka pa sam uzela najjeftinije.

To je bilo sve za ovaj post i za ovu turu novih proizvoda. Biće hi uskoro još jer planiram da isprobam još neke proizvode.  

1 коментар:

  1. This article discussesBuy Tinder accounts the importance of this blog for business promotion. Promoting a blog is just like promoting any other website and can be difficult to do if you are not sure what needs to be done, but with the right tips and tricks, this doesn't have to be. Hopefully, you find this article on this blog helpful and decide to visit the site below to see just what they are talking about.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.