Prvi utisci o novim proizvodima

Nova radna nedelja i novi post. U ovom postu želim da vam pokazem par proizvoda koje sam dobila i kupila u pretodnom periodu.



Prvi proizvodi su proizvodi Prima kozmetike koje sam dobila na poklon. U poklončiću si se našla tri proizvoda, SUPER krema za ruke, ulje za negu zanoktica i uzorak kreme za lice. 

SUPER krema efikasno štiti  ruke od štetnihh uticaja promene temperature, visoke vlažnosti i ostalih nepovoljnih efekata spoljne sredine. Hidrira i omekšava kožu sprečavajući njeno dalje oštećenje. Tekstuura je kremasta. Guša od kremma koje sam do sada koristila za negu ruku. Ta grstina obećava jako dobru idrataciju, upravo je tako. Prelepo miriše i miris se dugo zadržava na koži.


Tu se našlo i ulje za negu zanoktica. Ulje od kokosa. Dolazi u pakovanju od 12 ml. Mala količina je potrebna da se nanese na svih deset prstiju. Ulje brzo upija i mastan trag se ne zadržava dugo na zanokticama. Brzo omkša zanoktice i prelepo miriše. 


Poslednji proizvod iz paketiča je uzorak kreme sa retinolom i centela. Dosta sam čitala pozotivnih recenzija o njiovim kremama. Zato sam se radovala isprobavanju. Količina kreme dovoljna je za dva nanošenja.  Krema bogata akktivnim sastojima pomaže borbi u protiv gubitka tonusa i elastičnosti kože, koji su  posledica starenja. Ublažava dubinu postojeih bora, poboljšava hidrataciju ishranu  i sprečava pojavu hiperpigmentacija. 


Ostala dva proizvoda sam sama kupila kako ih isprobala. 



Vzk 3 u 1 micelarni gel, namenjen je čišćenju lica, skidanju šminke i umirivanju kože. Mislim da je ovo novi prizvod brend Vzk, ranije ga nisam viđala. Dolazi u pakovnju sa pumpicom od 200 ml. njegova cena bila je 279 dinara. Do sada sam ga par puta koristila za uklanjanje šminke i u redovnom čišćenju lica i dopada mi se. Kože je nakon korišćenj mekana, i gel je ne isušuje.



I poslednji je set za depilaciju. U pitanju je toplilica za hladni vosak. Ovaj set koji sam ja uzela je turskog brenda Agiss, nikada ga ranije niisam viđala. U setu se dobija aparat za topljenje voska, dve patrone voska, trake za depilaciju i  maramice za uklanjanje viška voska sa kože. Cena ovog seta bila je 1150 dinara i kupila sam ga u prodavnici kućne hemije. Naravno morala sam da ga isprobam i na prvo korišćenje mi se jako dopada. Planiram poseban post o celom postupku i savetima za  depilaciju hladnim voskom kod kuce. 

Нема коментара:

Омогућава Blogger.