Balea Melkfett Ringelblume - Mast od nevena

Već duže vremena koristim ovaj proizvod a nikako da to podelim sa vama. U pitanju je Balea  mast od nevena.


Dolazi u pakovanju od 250 ml. Po ceni od oko 270 dinara.
Namenjena je suvoj koži. Štiti od temperaturnih uticaja i gubitka vlažnosti. Sa biljnim ektstaktima neguje suvu i ispucalu kožu čineći je mekanom i elastičnom. Idealna za masažu kao i svakodnevnu zaštitu od hladnoće.

Tekstura je jako gusta, ali u dodiru sa kožem se omekša, što omogućava lako nanošenje. A miris kreme jako nežan, ali se jako kratko zadržava na koži.



Kupila sam je da bih je koristila za negu tela, umesto mleka za telo. Koža tela mi je izrazito suva, iz tog razloga mi je potrebno nešto što će je intenzivno hidrirati. Potrebna je mala količina da bi se namazalo celo telo. Obično je nanosim uveče, kako bi koža do ujutru upila.

Koristim i na rukama i stopalima, isto kao i na telu. Nanosim je uveče u većoj kolčini.  Odlično se pokazala za hidrataciju ruku od raznih sredstava za dezinfekciju. 
Može se koristiti i umesto balzama za usne ukoliko imate problema sa ispucalim i suvim usnama posebno sada kada je hladnije vreme. 

Nadam se da vamse današnji post dopao, ukoliko jeste pišite mi u komentarima. I volela bih da čujem koje Balea proizvode koristite i koje mi preporučujete da isprobam. 



Нема коментара:

Омогућава Blogger.