Manufaktura proizvodi - Recenzija

10:59

Zdravo svma! Za danas sam pripremila recenziju proizvoda domaćeg brenda prirodne kozemetike  Manufaktura. Brenda u čijem asortimanu možete naći potpuno prirodne proizvode namenjene nezi kože tela, lica ali i kose, namenjne svim starosnim dobima. O svim proizvodima se možete informisati ali i pročitati na njihovoj web stranici manufaktura-shop.rs ili na njihovoj Instagram stranici @manufakturaorganiccosmetics gde možete i uzivati u prelpim fotografijama. A sada da počnemo sa recenzijom! 



U paketu koji je stigao na moju adresu nalazio se piling za telo, sapun protiv celulita, puter za telo, dvofazno ulje za uklanjanje šminke i balzam za usne.

Počeću sa proizvodima za negu tela jer sam njih prvo isprobala. 




Piling za noge i telo sa šargarepom izvor je beta karotena od čega koža postaje vedra i blistava. Namenjen je pripremi kože za sunanje ali i nakon sunčanja za regeneraciju. Sadrži i bademovo ulje koje kožu čini elastičnom.Piling dolazi u staklenom pakovanju od 228 ml po ceni od 500 dinara. Već na prvo korišenje mi se dopao.

 Piling ima osvežavajući miris citrusa koji se zadržava na koži. Šećer u pilingu je dovoljno krupan da odradi odličan piling a da pritom ne grebe kožu. Daje koži mekoću i hidrataciju nakon ispiranja. 


Pored ovog pilinga u paketu došao i piling sapun protiv celilita sa cimeom i kafom.  Poznato je da je kafa odlična u borbi protiv celulita, kofein iz kafe stimuliše i oživljava kožu, što je učvršćuje i stimuliše cirkulaciju. U  samom sapunu se mogu primetiti ali i osetiti prilikom utrljavanja, čestice kafe i cimeta koje rade blagi piling kože. Koža nakon korišćenja sapuna nije suva i dehidtirana već glatka i hidrirana. Nakon samo par korišćenja nemoguće je primetiti neku promenu sto se tiče celulita ali kada je u pitanju zategnutost, koža je blago zategnuta.  


Puter za telo od kokosa, prilično gust, ali u dodiru sa toplotom tela puter počinje da se topi i lakše je za nanošenje. Proizvođač preporučuje nanošenja putera na vlažnu kožu ali sam ga ja uvek nanosila na suvu i moja koža ga je brzo upijala.  Isprobala sam ga i kao masku za ruke, za šta se jako dobro pokazao. Nanela sam ga na kožu ruku i nanela rukavice i ostavila desetak minuta. Nakon toga ponovo utrljala a višak uklonila maramicom. Primetila sam da su ruke izrazito hidrirane bez masnog traga na rukama. Isto je i sa kožem tela.. Kao i kod pilinga i puter dolazi u staklenom pakovanju, od 120 ml. Koristim ga svakodnevno i prezadovoljna sam hidratacijom ali i mirisom, ima predivan miris kokosa. 




Tonik za uklanjanje šminke, u pitanju je dvofazni tonik sa bademovim uljem, uljem pšeničnihh klica i ružnom vodom. Bademovo ulje bogato vitamnima o kojih su naročito važni vitamini E, A, D i B, ima nizak procenat komedogenostii  zato se ovaj tonik može koristiti i za uklanjanje šminke sa celog lica. Dolazi u plastičnoj bočici od 50 ml, sa raspršivačem za lakše korišćenje. Pre upotrebe potrebno ga je dobro promućkati kako bi se bademovo ulje i ružina voda sjedinili. Koristila sam ga na dva načina, prvi je tuferom, nanela par pumpisa na tufer i prislnolila oku, nakon par sekundi blagim poktertom obrisala maskaru. Drugi način je da tonik nanesem prvo na ruku pa onda prstima utljavam u trepavice, i na taj načim blago umasiram tonik, nakon par sekundi isperem gelom za čišćenje lica ili vlažnom maramicom. Ja sam ga koristila samo za uklanjanje šminke sa očju, jer imam jako problematične pore. Brzo rastopi maskaru i ukloni je bez pritiskanja. 


I za kraj posta ostavila sam balzam za usne u slatkom staklenom pakovanju od 30 ml. Bez emikalija i veštačkih boja. Sadrži bademovo ulje koje neguje osetljivu kožu, kakao, kokosov puter, vitamin E i pčelinji vosak koji umiruju i hidriraju kožu.  Nanosim ga najčešće uveče na kraju večernje rutine kako bih hidrirala  usne kao i ostatak kože. 


A sada želim da čujem vas, da li vam se dopao ovaj post i da li vam je bio od koristi? I narano, pišite vaše utiske o Manufaktura  proizvodima.

Нема коментара:

Омогућава Blogger.