Avon Mark nail polish

Zdravo svima!

U današnjem postu pišem svoje utiske o Avon Mark laku za nokte.
Generalno obožavam lakove i sve što ima veze sa ukrašavanjem noktiju, što možete videti na mojoj Instagram stanici Bykika.blog, na kojoj često izbacijem slike istih.


Avon lakove sam i ranije koristia ali tada nisam toliko obraćala pažnju na to kako se lak ponaša na noktu, koliko je postojan i koliko je boja intenzivna. Sada mi je to presudno kada kupujem lakove.

Konkretno ovaj lak ima već par meseci ali ga tokom leta nisam koristila, više sam koristila pastelne o kojima pripremam post. Ali mislim da je ovaj odličan za ovaj prelazni period, jesen koja nam predstoji ali i ove tmurne i kisne dane.

Nijansa laka o kojem danas pišem je Firecracker, vatreno crvena boja. 


Tekstura laka je ređa, što je meni ok. Lako se nanosi i suši u rekordnom roku.
Puna boja laka dobija se nanošenjem u dva sloja.
Što se tiče dugotrajnosti laka bez podloge je 3-4 dana, dok sa gel podlogom koju od skoro koristim i o kojoj ću pisati u narednom periodu, do 7 dana. 

Generalno gledano lak je odličan, i što se tiče boje ali i dugotrajnosti. Mislim da je period do 7 dana odlično za lak. Ali koristila sam i lekove koji mogu trajati i do dve nedelje.

Uskoro pišem o još jednom Avon Mark laku kojim sam oduševljena.

Da li koristite Avon lakove? Koja boja vam se najviše dopada?


Нема коментара:

Омогућава Blogger.