BYPHASSE - tonik sa ružinom vodicom

Tonik za lice - jako bitan deo svakodnevne nege kože, barem za mene, što savetujem i Vama. Ranije sam ga retko koristila, smatrala sam da je to samo nepotrebni korak u mojoj rutini.
Od kako sam pokrenula blog, stalno isprobavam razne proizvode a tako i tonike, bez kojih sada ne mogu da zamislim negu lica.
Isprobalava sam razne, o nekima pisla i na blogu, ali tonik koji je meni najviše odgovarao bio je Avon tonik sa ružinom vodicom. Zbog toga sam odlučila da isprobam tonike sa ružom drugih brendova.
Odlučila sam da to bude upravo ovaj o kojem danas pišem, a to je Byphasse tonik.


Byphasse tonik za lice sa ružinom vodicom dolazi u pakovanju od 500ml.
Tonik je namenjen svim tipovima kože. U sastavu nema alkohola ni boja, pa je dovoljno nežan čak i za najosetljivije tipove kože.
Nežnno otklanja sve nečistoće sa lica i obezbeđuje prirodni pH balans. Nakon upotrebe koža ostaje mekana i blistava.



Sličan je Avonovom toniku. Ne sadrži alkohol što je meni veoma bitno jer mi je koža dehidrirana, a alkohol bi je samo dodatno isušio.
Naprotiv nakon upijanja tonika koža ostaje mekana i glatka. Još jedna bitna star za one koji imaju masnu T zonu je to što otkloni višak sebuma i umanji pore. Zbog toga je uvek koristim pre nanošenja pudera. Nije mi izazvao iritacije, bubuljice i komedone.



Generalno Byphasse kao brend ima jako dobre proizvode, čije su cene jako pristupačne. Često se mogu naći na sniženju u Lilliju.
Ovo nije jedini proizvod ovog brenda koji koristim, o mleku za čišćenje lica kojeg ja koristim za skidanje šminke sam ranije pisala. Takođe koristim i univerzalnu kremu i mleko za telo o kojima ću pisati u narednom periodu.

Da li koristite Byphasse proizvide? Kakva su Vaša iskustva?

4 коментара:

Омогућава Blogger.