Coats with FashionMia

Za danas sam pripremila jedan kraći post. U pitanju su kaputi sa sajta FashionMia. Sarađivala sam sa ovim sajtom i mogu reći da su stvari zaista dobre. Takođe i devojka sa kojom sam se dogovarala oko saradnje je bila jako ljubazna, imala je razumevanja za sitne problemčiće koji su bili prilikom poručivanja.



Većina stvari na ovom sajtu su trenutno na sniženju, tako da je ovo idealna prilika da iskoristite ovo sniženje i kupite sebi šta vam je potrebno. A pošto je leto pri kraju, ovo je idealno vreme da kupite sebi stvari za predstojeću jesen. 
Kapute koje sam ja izdvojila su jednostavni, onako u mom stilu, bez previše detalja i u neutralnim bojama. Naravno na ovom sajtu postoje i kaputi i u jarkim bojama i sa puno detalja, za svakog po nešto.
Camel Coat


Pišite mi u komentarima, koji kaput vam se najviše dopada? I da li ste poručivale sa sajta FashionMia?

2 коментара:

Омогућава Blogger.