MEDUSA Matte pastel nail polish

Kao što sam u prethodnom postu najavila danas pišem o Medusa pastelnim lakovima za nokte. Ja sam tip koji ne voli jake boje već na noktima uvek imam neku neutralnu boju laka. Ali ovog leta je bilo drugačije, što možete videti i u prethodnom postu o favoritima. Među favoritima našao se jedan od ovih pastelnih lakova.


Prvi lak je pastelno zeleni u broju 329. Boja minta, idealna za kratke nokte. Jer na dugm noktima izgleda jako svetlo, što se meni ne dopada, ali to ne znači da se nekoj od vas dopasti kako izgleda na dugim.


Drugi pastelni lak je u broju 347. Morsko plavi lak, kako sam ga u postu o favoritim nazvala. Podseća na more i leto, zbog toga je on bio moj izbor na moru. Ali ga i sada često nanesem i ako je kišovito, da bi me podsetio na leto.


Treći lak za nokte je u broju 328. U bočici izgleda svetlije nego kada se nanese na noktima. Što me je na prvo nanošenje razočaralo ali nakon par nanošenja i se dopda. U pitanju je ljubičasta boja koja jako lepo izgleda na noktima. I ako je više za leto, mislim da će biti idealna i za predstojeću jesen.

Ovo su samo neki od Medusa lakova koje imam u svojoj kolekciji, o nekima sam već pisala na blogu što možete videti ovde. A kako oni izgledaju na noktima možete videti na mojoj Instagram stranici.


Da li volite pastelne lakove? Koja je vaša omiljena boja? 

1 коментар:

Омогућава Blogger.