Mini DM Haul

U gradu u kome živim nema Dm drogerija, zbog toga se svaki odlazak u veći grad mora završiti posetom Dm-a. Tako je i bilo i ovog puta. Uzela sam par proizvoda o kojima sam čitala dosta pozitivnih utisaka kako bih ih isprobala, ali i neke koje sam tamo videla, koji su mi se činili interesantnim. 
Pa da krenemo!


Cleanic vlažne maramice - Bile su na akciji 2+1 gratis. Ovo je neizostavni deo svake ženske torbe. Antibakterijske su. Cena ovih vlažnih maramica je bila 95 dinara.
Balea Wasch Creme - Krema za čišćenje lica, namenjena je suvoj i osetljivoj koži. Moja koža nije osetljiva, ali u poslednje vreme postala suva, zbog vetra i hladnijeg vremena.  Zbog toga uzela sam ovu kremu kako bih je koristila za svakodnevno čišćenje lica. Do sada sam je samo jednom koristila i mogu reći da je ok i da mojoj koži prija.
Održava mi licenje sebuma normalnim, nije kao ranije previše masna a ni previše suva. O ovoj kremi ću pisati detaljnije utiske. Cena Balea kreme za čišćenje lica bila je 179 dinara.

Garner Fructis Aloe air-dry cream- Za ovu kremu sam saznala od Sanje sa youtube kanala Dreamer S. Intenzivno hidrirajuća krema za kosu sa aloe verom i glicerinom, sprečava nepoželjno uvijanje kose, daje efekat izfenirane kose bez korišćenja fena. Još uvek je nisam isprobala, ali čim isprobam i steknem utiske o njoj napisaću post. Jedino što mogu reći je da krema ima jako laganu teksturu, što mislim da neće dodatno umsniti kosu.
Cena ove kreme za kosu bila je 390 dinara.


I kako bi poseta DM-a prošla bez kupovine Balea maskica. Obožavam Balea maske, odličnog su kvaliteta a pritom u jako jeftine, oko stotinak dinara. 
Uzela sa dve sheet maske, odnosno u obliku maramice i dve peel off, koje se samo sljušte sa lica.
Sheet maske su namenjene hidriranju kože, koje mi je u ovom periodu najpotrebnije. Dok su peel off namenjene čišćenju kože. O ovim maskama ću pisati detaljnije utiske kada ih isprobam.


Da li ste koristili neke od ovih proizvoda?
 Šta mi preporučujete da sledeće isprobam?

Нема коментара:

Омогућава Blogger.