Byphasse hidratantna i hranljiva krema

Zdravo dragi moji!

U ovom postu pišem o Byphasse univerzalnoj kremi koju koristim već par meseci. Koja me je pozitivno iznenadila, što  možete pročitati u nastavku posta.


 Proizvođač na pakovanju navodi da je ovo hidratantna i hranljiva krema za sve tipove kože. Hidrira  i hrani kožu ostavljajući je mekanom i nežnom tokom celog dana. PH neutralna formula i sastav bez boja i parabena, održava prirodni balans i ostavlja kožu negovanom. Koristi se za negu lica i tela. Namenjena je za dan i noć.


Krema dolazi u pakovanju od 250ml. Pakovanje je veliko kao i većina Byphasse proizvoda. Cena kreme je oko 400 dinara, ali se često može naći na sniženju u Liliju. Osim kupovine u drogerijama sve Byphasse proizvode možete naći i na sajtu Magic Beauty.


Kao što sem već navela ovo je univerzalna krema. I ako je univerzalna tj. namenjena i za negu lica i tela, tekstura kreme je jako lagana i koža je brzo upija. Što me je iznendadilo. Mislila sam da će biti jako masna i teška za negu lica. Ali situacija je skroz drugačija. Na licu se jako lepo ponaša, čak i na mešovitoj koži kao što je moja. Ne zatvara pore što joj kod mene daje još jedan plus. Već jako lepo hidrira, i koža nakon upijanja ostaje mekana.
Pored toga što je koristim umesto noćne kreme, nanosim je i pre nanošenja tečnog pudera. I u ove svrhe mi se jako dopada. Jer se brzo upija i koža je već nakon par minuta spremna za tečni puder.
Još jedna stvar koja mi se doada kod ove kreme je miris, miriše na ružu kao i njihov čuveni tonik.

Opšti utisak što se tiče ove kreme je pozitivan. Krema mi se zaista doopada i sigurno ću je ponovo kupiti.

Da li koristite Byphasse kozmetiku? Kakvi su vaši utisci?



1 коментар:

Омогућава Blogger.