Potrošeni proizvodi - okrobar 2018


Nakon dužeg vremena pišem post o potrošenim proizvodima. Nemam naviku da ostavljam prazne bočice proizvoda, ali se trudim da to promenim kako bih vam prenela utiske o proizvodima koji vas možda zanimaju i želite da ih kupite.


Royal Balm tonik, krema i serum - Radi se o prirodnoj kozmetici, čije proizvode sam dobila na recenziranje. Recenziju možete pročitati ovde.
Proizvodi su mi se zaista dopali i mojoj koži odgovarali, ali zbog prirodnih sastojaka rok trajanja je veoma mali, zbog toga se opraštam od njih.

Avon Naturals losion za telo - Bio je u favoritima leta. Ovo je najkorišćeniji proizvod na moru. Stalno sam ga mackala. Odlično je ublažavao crvenilo od sunca. A pored toga ima puno šljokica, što jako lepo izgleda na koži. Šljokice dugo ostaju na koži ali i na odeći.

Felce Azzurra talk - Koristila sam ga na kosi. Moja kosa je jako tanka i brzo se masti, tako da mi je ovo odlično radilo posao. Nije mi se video beli trag jer je se farbam u plavo.
Nekad sam ga nanosila i na licu nakon tečnog pudera, i tu se odlično pokazao.
Par puta i na nogama nakon depilacije, ali generalno nemam problem sa iritacijama, tako da u tu svrhu ne znam kako se ponaša. Znam da mnogi ne vole miris Felce Azura proizvoda ali ja ih obožavam.

Avon Naturals ružina vodica - Pominjana u više postova. Postoji i poseban post o njoj na blogu, koji možete pročitati ovde. Dopada mi se. Generalno mi svaki tonik od ružine vodice odgovara. Pakovanje ima 150ml, izgleda jako malo ali meni je dugo trajala. Njegova cena varira od 100 dinara  kada bude na ozbiljnom sniženju do 400 dinara.

Multiactiv, Fitogal i Orea kreme za ruke - Generalno o ovim kremama nemam ništa loše da napišem. Dobro hidriraju ruke i ne ostavljaju masan trag već se brzo upijaju. Cene ovih kremica su oko stotinak dinara.


Flormar lakovi za nokte - Moji omiljeni lakovi za nokte, koje ću definitivno ponovo kupiti. Dugotrani su, na mojim notima stoje i više od 10 dana. Nijanse lakova su 456 i P111. Njihova cena je 150 dinara, ali se često mogu naći na sniženju.

Golden Rose Ice Chic - Lak za nokte u broju 40. Boja je jako lepa, na bočici se vidi kao da ima sitnih šljokica, koje se ne vide kada se nanese. O ovom laku ne zna šta bih rekla, u nekim trenucima mi se jako dopada, a u nekima ne. Dugotrajnost ovih lakova nije velika ko kod Flormarovih lakova. Već nakon dva dana počinje da se skida na vrhovima noktiju, što se vidi zbog jarke boje laka. Pored ove postoje dosta jako lepih boja lakova iz ove kolekcije, što planiram da isprobam, i pružim drugu šansu ovoj kolekciji.

Alverde krema za osetljivu kožu - O njoj sam takođe pisala, možete pročitati ovde. Odgovarala mi je, koža je brzo upijala. Ali mi se miris nije dopao, zbog toga sam je prosledila sestri, koja je zadovoljna kremom.

Aura puder i korekror- Puder mi se dopao, i često sam ga koristila. Dopada mi se što ima punu pokrivnu moć ali i to što lice izgleda dosta svežije i pore zaglađene. Nisam ga u potpunosti istrošila jer je veoma mala količina potrebna da bi se celo lice pokrilo. Moj je u najsvetlijoj boji, koja je boja mog tena.
Što se tiče korektora, nije mi se dopao, i ako su ga svi dosta hvalili. Na prvom pestu je boja, kada s nanese je ok, ali nakon nekoliko minuta oksidira. Zbog toda se i podočnjaci ali i bubuljice dodatno naglašenije. Još što mi se nije dopalo je što je dosta suv i isušivao mi je predeo ispod očiju a samim tim i uvlaćio u linijice.

Gliss maske za kosu - Kupila sam ove u kesicama kako bih isprobala i odlučila koju da uzmem.
Nakon njih je lakše rasčešljavanje, ali se kosa dosta naelektriše i nakon nekoliko sati postane jako suva. Iz tog razlloga ih necu ih kupovati u većem pakovanju. Ove kesice su idealne za putovanja jer zauzimaju malo prostora a masku iz jedne kesice možete koristiti za dva do tri pranja, zavisno od dužine vaše kose.

Veoma zdrava krema za problematičnu kožu - U početku mi je odgovarala, ali nakon vremena kao da se koža zasitila nje. Koristi se ciljano na bubuljice jer isušuje kožu, zbog toga mi je i ostalo pola tube.

Impala tečni puder - Jedan među prvih postova na blogu bio je o ovom puderu, koji se i danas čita.
Ovo je prvi tečni puder koji sam ja koristila, i definitivno moji omiljeni.
Lagan je na licu i odlično se stapa sa kožom. Ima srednju pokrivnu moć, a njegova cena je ispod 500 dinara.

To je sve za ovaj post. Ukoliko ste koristile neke od ovih proizvoda pišite mi u komentarima.






Нема коментара:

Омогућава Blogger.