Favoriti leta - Avon, Byphasse, Velnea, Medusa

Favorita ima malo i uglavnom je to kozmetika. Iz razloga što sam se vrlo retko šminkala, a više vodila računa o nezi kože i naravno noktiju. 


Prvi i najveći favorit je Velnea gel za čišćenje lica. Ovo je relativno novi Velnea proizvod, jako dobar ali retko spominjan. Na mom blogu postoji recenzija ovog gela koju požete pročitati ovde.
Odličan proizvod za osobe sa masnom i kombinovanom kožom, ali i osobama sa problematičnom.
Ovo je nabolja čistilica koju sam koristila. Prilično je gust gel, onako glinen, sa česticama koje ciste kožu i rade piling.
Koristim ga svakodnevno. Može se koristiti i kao maska, koju koristim uvek nakon skidanja pudera, nanesem u tanjem sloju i ostavim da se upotpunosti osuši.
Ovo je jedini proizvod koji mi je pomogao nakon povratka sa mora, kada mi je celo lice bilo u bubuljicama.


Avon losion za telo sa sitnim šimerom. Najkorišćeniji proizvod na moru. Odlično hidrira kožu i koža ga brzo upija. Takođe odlično se pokazao kao proizvod nakon sunčanja, ublaži crvenilo i hidrira kožu. U sebi sadrži sitne šljokice koje ostaju dugo na koži.


Kada su nokti u pitanju ovog leta najveći favorit bio je Meduza pastelno plavi lak za nokte u broju 347.
 Cela ova linija Meduza mat lakova je odlična, postojanost lakova je velika, to je lak koji može izdržati i do dve nedelje. Naravno sve to zavisi i od same nokatne plače, na mojim noktima jako dugo traju. Ova nijansa se izdvojila baš po svetlo plavoj boji, pravoj letnjoj, morskoj boji. Pripremam post o svim pastelni nijansama iz ove mat linije, koji ćete čitati u narednom periodu.


Byphase proizvode ćete sve češće viđati u mojim postovima, jer su prizvodi dobri i kvalitetni a cena im je jako pristupačna. Byphasse proizvode koje sam ovog leta najviše koristila su ružina vodica, o kojoj sam pisala svoje utiske, krema za lice i telo, o kojoj ću detaljnije uskoro pisati.
Definitivno proizvodi koi ne zapušuju pore, sa kojima sam ranije imala problema, ne isušuju kožu već je hidriraju i osvežavaju. Čak i tonik ne sadrži alkohol kao većina tonika na tržištu. Pakovanja proizvoda su velika tako da je to još jedan veliki plus.



Da li ste koristile neke od ovih proizvoda? Koji su vaši letnji favoriti?

1 коментар:

Омогућава Blogger.