Puzzle - antibacterial gel

21:24
Zdravo svima!
U današnjem postu pišem svoje utiske o Puzzle antibakteriskom gelu.
Kao što je već poznato Proizvođač Puzzle kozmetike je Nevena, domaći brend.

Cela Puzzle kolekcija namenjena je mladoj i koži sklonoj aknamaa i bubuljicama. Pored gela o kome ću pisati u ovoj kolekciji možete naći i antibakterijsku kremu, losion, puder, sapun i stik korektor. Za sve detaljnije informacije o svakom od ovih proizvoda možete naći na njihovom sajtu Nevena


U posu o novim proizvodima navela sam da sam zbog mitisera koji su mi se pojavili u poslednje vreme na licu, morala am da nađem nešto sa salicilnnom kiselinom, što će mi ukloniti postojeće i sprečiti pojavu novih mitisera. 
Ovaj gel mi se činio idealnim, jer u sebi sadrži 0,2 % salicilne kiseline, što je sasvim dovoljno da se bubuljice uklone a kože ne isuši.


Proizvođač na pakovanju navodi da je ovo pravi izbor za temeljno i dubinsko pranje i čišćenje kože sklone pojavi akni i bubuljica. Brižljivo odabrana kombinacija aktivnih komponenata u gelu za umivanje lica, pomaže ubrzano uklanjanje već postojećih i sprečava pojavu novih akni i bubuljica. 


Puzzle gel dolazi u tubi od 75ml po  ceni od 170 dinara. 
Tekstura gel je dosta gusta, brzbojan je a miris je prijatan, puderast. Cela Puzzle kolekcija ima isti puderast miris.
Veoma mala količina je potrebna jer pravi dosta pene.


Koristi se tako što se na vlažno lice umasira, da napravi penu i staviti nekoliko minuta da počne da deluje. Ja ga utrljavam četkom za lice. Ostavim da odsoji na licu dok pena u potpunosti ne nestane.
Gel mi se jako dopada. Pored mirisa, dopada mi se i kako čisti kožu. Koža nakon ispiranja bukvalno škripi pod prstima. Sitne mitisere je zaista uklonio, dok je ove veće potrbno prvo iscediti. 
Bubuljice i pms-u u rekordnom roku isuši, nakon njih ne ostaju flekice. Nije mi nimalo isušio kožu.. Nakon njega kao i nakon bilo kog gela ili sapuna za čišćenje lica,  nanosim hidratantnu kremu, i nije mi potrebna dodatna hidtaracija. 

Smatram da je odličan proizvod za osobe sa masnom kožom, bez obzira da li imaju problema sa bubuljicama. Jer ovaj gel odlično čisti pore i umanjije lučenje sebuma.

Da li ste čuli za Puzzle kozmetiku? Da li ste koristili njihove proizvode?





Нема коментара:

Омогућава Blogger.