L'Oreal Elseve Extraordinary Oil In Cream

Nakon dužeg vremena ponovo proizvod za kosu. U poslednjih nekoliko meseci dosta sam se posvetila nezi lica i tela, a kosu stavila u drugi plan. Kosa mi se zasitila proizvoda koje sam koristila, pa sam u potrazii za novim proizvodima.


Danas pišem o L'Oreal Elseve Extraordinary Oil kremi za suvu kosu

Proizvod doolazi u tubi od 150ml. Za kosu srednje dužine, kao što je moja, ptrebna je veoma mala količina proizvoda. Sam alpikator kreme je zaista dobro odrađen, tako da izlazo mala količina kreme.  Naravno, količina proizvoda zavisi i od vašeg stanja kose. Tekstura je kremasta, blago se osete ulja, ali to vam neće umastiti kosu. 
Kupila sam je u Liliju po ceni od 540 dinara.


Proizvođač na pakovanju navodi da je ovo hranljiva i intenzina nega za kosu. Ova bogata krema obogaćena ekstraktima dragocenih ulja će intenzivno nahraniti vašu kosu, a da je priitom ne masti niti otežava. Rezultat je negovana, mekana i zaglađena kosa. Može se koristiti i na suvoj i na mokroj kosi.


Kada istisnete kremu iz tube osetićete njen prijatan miris koji se dugo zadržava na kosi. Nanosim je od polovine kose do krajeva, koncentrišem se više na krajeve kose. Odmah nakon nanošenja može se primetiti da je kosa dosta mekša, ali se to najbolje vidi nakon nekoliko minuta, kada kosa u potpunosti upije kremu. Nakon upijanja kosa postaje mekša i krajevi vidno zaglađeni. 

Pošto imam jako tanku kosu koja se jako brzo masni, izbegavala sam ovakvu vrstu proizvoda, plašila sam se da će mi dodatno umastiti kosu. Ali situacija je potpuno drugačija, ne masti mi kosu i ne otežava je. Nanosila sam je i na mokroj i na suvoj kosi, više mi se dopada kada se nanese na suvoj kosu, krajevi su mekši i zaglađeniji. 

Iskreno Vam preporučujem da isprobate ovu kremu, jer je zaista odlična. U skali od 0 do 10, njoj bih dala "čistu" 10-ku.

Da li ste koristile L'Oreal proizvode? Kakvi su vaši utisci? 


Planiram da isprobam neke proizvode za ispravljanje kose, ukoliko imate iskustva sa takvim proizvodima, pišite mi u komentarima.



1 коментар:

Омогућава Blogger.