Army green combination with FashionMia.com

U nekom od narednih postova na blogu, pokazaću vam stvari koje sa dobila sa sajta FashionMia. Pre toga želim da vam pokažem svoje favorite sa ovog sajta tj. kombinaciju stvari koje su mi se najviše dopale. Linkove svakog komda odeće, kao i uvek, ostavljam ispod slike.

Kao prvu stvar izdvojila bih jaknu, ovo je naravno imitacija kože, tamno zelene boje. Obožavam ovakav tip jakni. 

Zipper Lapel With Zips Plain Jacket


Naredni komad je džemper, takođe u tamno zelenoj boji. Dopada mi se što nije običan već na sebi ima detalje, kao što su rajferšlusi na rukavima i imitacija čokera oko vrata.

Trendy Band Collar Cutout Zips Plain Sweater

Umesto običnih farmerica i crnih pantalona, kojih na stranici ima dosta, izabrala sam "kožne" helanke. Mislim da bi odlično išle uz prethodne komade.

Zips Plain Slim-Leg Low-Rise Faux Leather Casual Pant

Oko izbora tobri sam imala malo problema. Većina torbi su u nekim svetlijim bojama, što ja iskreno ne volim, a za ovu kombinaciju je potrebna neka tamnija boja. Izabrala sam malu crnu tobicu, sa detaljima kao na džemperu.

Messager Bag Zips Pu Crossbody Bag

Na žalost ovaj sajt ne prodaje obuću, tako da Vam ne mogu predložiti neke konkretne čizmice. Mogu vam samo reći da bi uz ovu kombinaciju išle neke bajkerske čizme sa nekim upečatljivimm detaljima.


Šta Vi mislite o ovoj kombinaciji? Da li Vam se dopada?

2 коментара:

Омогућава Blogger.