Flormar - Pretty Compact Blush-On

Konturisanje i utopljivanje lica je poslednjih nekoliko godina sve popularnije. Pored hajlajtera, koji je sigurno najomiljeniji komad šminke većine devojaka, priznajem i meni, za konturisanje korisitmo i bronzer.

Pošto imam jako svetao ten, i većina bronzera mi je pretamna. Imala sam velikii problem oko izbora bronzera. 
Ne volim  jake bronzere sa puno šimera i šljokica, već neke blage, sa suptilnim šljokicama.
I ako po naslovu vidite da je ovo rumenilo, dosta je tamnije što meni odgovara kao bronzer. I tako ga i koristim.


Bronzer dolazi u kutiji od 14g. Plastika pakovanja je dosta slaba, što mi se ne dopada. Moj je u nijansi Honey with Gold, u broju P114. Kupljen je u lokalnoj parfimeriji po ceni od oko 400 dinara.


Što se tiče teksture, dosta sitno je mleven. Kada se nanese na licu je zaista nežan i svilenkast. Ali kao što možete videti na slici, u njemu ima i malo većih komadića što se na licu ne oseti prilikom nanošenja.


Pigmentacija bronzera je slaba, tako da je odličan za dnevu šminku, za blago utopljavanje lica. Ali se dosta lepo i lako može nadograditi. Kada se nadograđuje ne ostaje u pečatima, i ne pravi fleke po licu. 
I ako se na slici vidi kao da ima dosta šljkoca, one se na licu blago primete. Daju licu svežinu. Smatram da bi bio odličan tokom cele godine. Jer sa njim lice igleda svežije. 

Ponekad ga nanosim i u pregib kapka, kako bi oku dala malo dubine i malo ih stakla. Lepo se ponaša i na kapku, čekticom za blendanje se odlično nanosi. Ne uvlaači se u linije na kapku i ako ga koristim bez baze.

Smatram da je zaista dobar proizvod za one koje ne vole jaku šminku, i za početnike.

Da li ste koristili Flormar proizvode? Kakvi su vaši utisci?

2 коментара:

  1. Hvala na preporuci, isprobaću ga. Uzela sam ovaj bronzer jer sam oduševljena njiovim lakovima. Pigmentacija jeste slaba, ali smatram da je dovoljna za dnevnu šminku :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Thanks for the nice words and comment.
    Of course I'll follow you :*

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.