Balea - Reinigende maske | hyaluron & algen-extrakt

Već smo navikli da Balea često izbacuje nove i zanimjive maskice za lice, ali do sada nikada nije izbacila noćne maske.

Ovoga puta izbacili su nove 4 maske. Maska sa zelenim čajem, divljom ružom, avokadnom i algama. Glavni sastojka kod svake od ovih maski, pored ovih koje sam navela je i hijaluronska kiselina. 
Uzela sam da isprobam masku sa algama, ona mi je najviše privukla pažnju. 


Ranije sam izbegavala proizvode za lice koji u sebi sadrže hijeluronsku kiselinu, mislila sam da je to namenjeno samo starijim opsobama, tj. starijoj kožu. Međutim, to nije tačno. Hijeluronska kiselina vezuje za sebe vodu, tako da je koža nahranjena, zategnuta i baršunasta.


Tekstura je gelasta, kao što možete videti na slici. Lako se razmazuje po koži.
Dolazi vaoma slatkom pakovanjcetu od 8  ml. Sasvim dovoljno za 2-3 nanošenja. Cena maske je 99 dinara.


Proizvođač na pakovanju navodi da je ovo maska za čišćenje lica sa hijaluronskom kiselinom i ekstraktom algi. Pogoda je za sve tipove kože. Čisti i intenzivno hidrira. Obezbeđuje koži minerale i elemente u tragovima. Poboljšava obnovu ćelija.
Upotreba: uveče nakon čišćenja naneti na kožu lica, vrata i dekoltea. Izbegavati deo oko očiju. Ostaviti sa deluje preko noći. Ujutru kao i obično oprati lice. Zahvaljujući laganoj konzistenciji maska se brzo upija. Maska se takođe može koristiti i tokom dana. U tom slučaju sačekati 15-20 minuta da deluje, zatim ostatke maske nežno ukloniti.


 Masku nisam koristila kao standardne maske, već kao noćnu kremu.
Na temeljno očišćeno lica nanosila sam masku u vecoj količini. Koža nakon nekoliko minuta upije masku, već se tada može videti da je koža nahranjena i baršunasta. Masku sam kristila samostalno bez nanošenja kreme nakon nje.
Kako maska sve duže stoji na koži lice izgleda sve lepše. Koža lica mi nikada nije bila nahranjenija, ne preterujem stvarno je tako. Nanosila sam je čak i oko očiju, kao okoloočnu kremu, i ako na pakovanju stoji da se ne sme nanositi oko očiju. Moram priznati da je dosta ublažila moje veoma izražene i tamne podočnjake, čak se korektor nakon nje nikad lepše nanosio i nije se uvlačio u linijice ispod očiju.

Ova maska je definitivno moj favorit od svih maski koje sam do sada probala, a probala sam ih puno, to možete videti na blogu. 

Sada mi je krivo što nisam uzela i ostale maske, ali se nadam da ću uskoro moći da ih isprobam. 

Ukoliko ste ih Vi probali, pišite mi utiske.




6 коментара:

  1. Sjajan post draga! Veoma mi je drago što si zadovoljna maskom! Moraću da je probam. Hvala na divnoj preporuci! ♥


    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je stvarno prezanimljivo, a kako obozavam da isprobavam maske ovu cu definitivno uzeti uskoro :)

    pogledaj moj blog ako zelis, tu je i novi post vezan za negu lica

    oazalepote.blogspot.rs :)

    ОдговориИзбриши
  3. Probala sam ove maskice i baš mi se dopadaju. :)
    https://little-diary-by-jovana.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Thanks for sharing this awesome piece of info. It is really very helpful.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.